Volgers

dinsdag 13 oktober 2020

Vormen

 Hallo  lieve mensen.
vandaag ben ik uit mijn comfortzone gegaan
met deze kaart.


Bij de lift challenge wilde ze graag vormen
op je kaart zien.

Tja en hoe zie je dat dan.
Zelf weet ik niet wat ik er van vind.

Geslaagd in de challenge of niet
ik wilde de kaart toch laten zien.

Ik heb er nog een gemaakt die
 laat ik nog zien.


Zoals jullie weten ben ik nog vol op bezig 
in mijn hobbykamer.
Daarbij kwam ik deze super leuk ponsen tegen

Uit zwart cardstock zijn deze figuren geponst.
Het figuur blijft  in het papier zitten.

Daarna dit uit gestanst  met een vierkantige snijmal
Deze vierkantje heb ik verdeel op de kaart.

Mijn kaartje wil ik graag mee laten doen bij:



Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Boo Hoo have fun on your special day 
kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

   



54 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel iets hebben deze kaart. Super leuk hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan, Anita. Gave ponsen, volgens mij heb ik die ook nog liggen. Tijd om mijn werkkamer ook eens op te gaan ruimen! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet, je vind van alles Jeanet bij het opruimen.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Nou ik vind hem toch wel erg leuk Anita, goed bedacht en uitgewerkt.
    Een fijne dinsdag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, vond het best lastig zo zie je maar wat je zelf denkt en vind van je kaart, vind een andere weer anders.
      Fijne dag liefs cc

      Verwijderen
  4. hij is wel leuk geworden ! zal wel het nodige pas en plakwerk geweest zijn, helemaal mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél apart én leuk Anita, je bent er wel even zoet mee geweest denk ik!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave kaart, dat zal een heel werk zijn geweest!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, eerst ponsen toen stansen, daarna kijken hoe ze op het papier zouden komen ik heb me niet verveeld lol. Liefs xx

      Verwijderen
  7. Dit is echt weer eens iets heel anders.
    Leuk om je horizon op deze manier te verbreden.
    Mooi resultaat met al die ponsen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Anita.
    Zo zie je,met opruimen vind je nog eens wat.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-Jeanne, hihi dat is toch het leuke aan opruimen.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  9. Hoi Anita,
    wat leuk dat je die ponsen tegenkwam. Ik vind je kaart heel geslaagd! EN zo gebruik je ze ook weer eens..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk idee om zo de kaart te maken met de vakjes, ik vind hem heel goed geslaagd,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het apart.
    Ik weet ook niet of ik het mooi vind haha, net als jij dus.
    Ik blijf er wel steeds naar kijken....
    Ik zie wel mogelijkheden met deze ponsen. Wat je kan doen is een rijtje maken met vierkantjes. Dat op een basiskaart plakken. Je hebt dan een CAS kaart. Met een mooie (grote) tekst.
    Ik zou er zeker eens mee gaan spelen, met deze ponsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er heel leuk uit Anita! Heel tof idee om zo die ponsen nog eens vanonder het stof te halen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, er zat inderdaad stof op, nu is het weer schoon gepoetst.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  13. Leuk hoor en het is weer eens iets heel anders!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, heel anders maar wel leuk okm te doen.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  14. Hi this is a fantastic card. I love the design.Thank you for joining us at Not Just Cards Challenge Blog September Anything Goes Challenge. Hugs Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is weer eens heel iets anders, Anita. Dit zal je best de nodige tijd gekost hebben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad heel anders dan we van je gewend zijn, Anita!
    Maar ik vind het wel heel mooi!
    Leuk dat geponste gedeelte!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn cardstockvormpjes, dat is wat er gevraagd wordt bij onze Liftchallenge, een erg leuk resultaat, Anita. Best een werkje lijkt mij, maar apart en weer eens wat anders is juist leuk! Fijn dat je meedoet, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan en je hebt helemaal gelijk dit zijn allemaal vierkantjes met een vorm binnen in.
      Fijne dag

      Verwijderen
  18. Wat prachtig gemaakt en zo te lezen hierboven is het helemaal goedgekeurd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy, Ik heb nog een kaartje gemaakt dat komt morgen online.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Leuke kaart Anita, de ponsen herken ik nog wel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette, de oude spulletjes doen het nog goed. Ik ga er nog weer eens mee spelen kijken wat er nog meer mogelijk is.

      Verwijderen
  20. Wat een mooie kaart en wat heb je dit leuk bedacht en uitgewerkt Anita!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een werk heb je daaraan gehad Anita....maar met een heel leuk resultaat.....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is erg geslaagd! Ik hou hier van!
    Mooi zo met alleen zwart/wit.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke originele uitvoering!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, ik vind dit dus super mooi en heel origineel. Mooi gedaan. Misschien nog een strak bannertje met een tekst. Maar dat us persoonlijk. Erg mooi gedaan!
    Dank je wel voor t meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel Cornelie, een strak bannertje is een goed idee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very unique and beautiful! Thanks so much for sharing with us in our challenge over at Love To Craft Challenge Blog this month! We appreciate you joining us!
    Hugs,
    Leslie, LTCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thank you for your lovely comment on my card Leslie.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===