Volgers

woensdag 14 oktober 2020

Cheers!!

Vandaag een kaartje 
met vormen van cardstock.


Deze keer koos ik voor blauwe ondergrond
en zwart en witte glazen.


En natuurlijk CHEERS!

Deze glazen zijn verhoog opgeplakt.
Cheers niet.

Mijn kaartje wil ik graag mee laten doen bij:

Ik wil nog even terug komen op mijn sterkte kaartje van afgelopen zaterdag.
Er werd gevraag hoe ik de wolken maakte.
Ik gebruikte een wolken snijmal als template.

Wellicht kan deze video jullie op weg helpen. 

TIP
 De achterkant van een oude gekochte kerstkaart of verjaardagskaart
is hier ideaal voor deze zijn namelijk heel glad aan de achterkant
en dat werk perfect voor dit  soort inkt werk.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Vormen kaart van gisteren.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

   


36 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt. En leuk dat filmpje, bedankt voor het delen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je alweer gelukt om zo’n leuke kaart te maken met alleen vormpjes, erg leuk en de gebruikte kleuren zijn ook erg mooi Anita.
    Een fijne woensdag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strakke kaart!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en feestelijke kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel toffe kaart met al die glazen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij gaat lekker zeg, deze kaart nav de liftchallenge is ook alweer zo leuk bedacht.
    Mooi dat je juist de glazen verhoogd hebt opgeplakt en het woord cheers niet, geeft een verrassend effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige kaart, Anita. Leuk om de glazen verhoogd op te plakken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk proostkaartje Anita,
    Bedankt voor de tip en de wolkenvideo!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk al die glaasjes, Anita! Dank voor je tweede inzending voor de Liftchallenge. Leuke tip ook, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een feestelijk kaartje, daar kan op geklonken worden.
    Leuk idee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke kaart met al die glaasjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke uitwerking van de Lift Cahllenge. Heel origineel met die glaasjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cheers to you too! ;-))
    Leuke lift geworden, leuk de keuze voor de glaasjes.
    Dank je wel voor t meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===