Volgers

donderdag 15 oktober 2020

Baby`s first Christmas

Vandaag is het tijd voor de wekelijkse donderdag kerstkaart.
week 42 de tijd vliegt voorbij.

Mijn kaartje van vandaag is er een met een lief plaatje van een baby.


Een parelmoer kaart waar ik een cirkel uit stanste.
Het plaatje heb ik voorzien van een donker kader.
Deze kleur zit in het  plaatje.
Het is een doorkijk kaartje.


Ik ben compleet vergeten de binnenkant te fotograferen,
aangezien het half 5 is als ik dit blog bericht aan het schijven ben.

Het nu veel te donker om nog een foto van de binnenkant te maken.
Mijn hoofd is met andere dingen bezig.

De ijspegelrand de kerstbomen en de kaart zelf zijn 
door een embossing folder van MD gehaald.

Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:


Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Cheers kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

   


80 opmerkingen:

  1. Een super lief kaartje! Heel mooi gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief kerstkaartje , leuk al dat ijzige wit eromheen...
    Gezellig dat je weer meedoet deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Zo schattig met dit plaatje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een super schattig kerstkaartje Anita, heel mooi alleen dat wit en dan met lieve babyplaatje...
    ook mooi geembost TOP!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh een kerstbaby wat een schattig plaatje, mooi op dat wit zo komt het plaatje heel mooi uit ook mooi de embossing erbij maakt het af
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen ik hou wel van embossen op een kaartje.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  6. Dat hoofdje van jou maakt overuren meid!!
    Je kaartje is TE lief hoor, wat heb je dat leuk gedaan.
    Mooi met de ijspegelrand in hetzelfde mooie witte papier,
    Een fijne donderdag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief kerstkaartje Anita , een bekend plaatje
    Fijne donderdag en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kerstkaart Anita.
    Dat plaatje heb ik ook nog liggen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne ze blijven leuk de plaatjes.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  9. Een leuke kaart met lief plaatje!
    En inderdaad de tijd vliegt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart met het lieve plaatje, leuk om er een doorkijkje van te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah dat babyplaatje, zo schattig Anita,
    Mooi gemaakt kerstkaartje!
    Ja als het wat somber is buiten wordt het al vroeg donker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, baby`s blijven vertederend en vooral met kerst mijn zoon was 7 weken oud bij zijn eerste kerst.
      Liefs xx

      Verwijderen
  12. Awh wat een lief kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat super schattig dit kaartje! Leuk gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel snoezig kaartje!

    x Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een snoezig kaartje, Anita. Lief plaatje en het komt zo mooi uit tussen al die witte details.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allerliefst dat plaatje en door de rest in wit te verwerken krijgt hij alle aandacht. Mooie kerstkaart Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, wit blijft toch mijn favoriete kleur.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  17. Dit is wel een heel schattige kerstkaart geworden, heel erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje! Leuk dat ie meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend lief kaartje, Anita.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. eentje om op te eten ... zo lief
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach wat een schattig plaatje. Mooi een hele witte kaart met alleen wat rood erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super lief kerstkaartje. Leuk om aan mensen te sturen die vlak voor kerst een baby hebben gekregen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart, zo schattig met die baby ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach....wat een dotje Anita....heel leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een dotje !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kerstkaart met de lieve baby.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhh, wat een schattig kaartje! Erg mooi!
    Dank je dat je mij een kaartje met mijn verjaardag wilt sturen; ik heb je mijn adres gemaild. Superlief vind ik dat!
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein, ik had het gezien vandaag, alleen nog geen tijd gehad om te reageren.

      Verwijderen
  28. Oh this is so sweet, what acute card, Love the baby picture. Thanks for joining in with me over on Fezziwigs, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een mooi lief kaartje Anita! Wat ben jij 's morgens al vroeg aan het bloggen!
    schattig plaatje en héél mooie embossingfolder!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supermooie kaart Anita! Bedankt voor het meedoen! Ook bij creaties Suzan!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lieve baby-kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sweet card. Thank you for joining in the Colour Palette Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nu snap ik waar jij in je hoofd mee bezig bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. schattig en liefffff kaartje

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lovely image of a baby for this lovely card! The white is so elegant. Thanks for playing along at 12 Months of Christmas Link Up!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===