Volgers

vrijdag 16 oktober 2020

Love and hugs

Ik heb een kaartje gemaakt n.a.v van een 
sketch van Jacqueline.

Deze loopt momenteel bij de egel


Het leuke papier vond ik in mijn papier lade
Als basis een rose kaart met daarop het dp.
Groen parelmoer voor het rondje met daarop 
een leuke stempel van een vogeltje op een gieter.


Daar bij nog wat kleine stempels en de woordjes
Love Hugs!
En als laatste wat strass steentjes.

Mijn kaartje wil ik laten mee doen bij:


Gezellig dat je even kwam kijken, 
altijd leuk als je een reactie achterlaat.

   




36 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en een leuke sketch.
    Het spookt bij mij weer..mijn bericht is niet online gegaan, dus ik bij mijn ingeplande berichten kijken staat er niks..dus wilde ik zoeken bij concepten...dan ik dat kopje niet eens vinden..echt zo niet leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, dat is zo vervelend voor je. Hier spookt het ook. Ik had de kaart met de pinguïn gemaakt ik weet zeker dat ik hem gelinkt had bij alle challenge. Bleek hij er niet bij te staan een paar dagen later. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik hoop dat het nu toch wel gedaan is. Kan men blogger ook mailen vraag ik me af.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Superleuk kaartje en ik heb de sketch ook al een keer gebruikt. Die is zo leuk he!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Caroline hij is super leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dit kaartje Anita!
    Inderdaad het model naar aanleiding van de sketch vind ik prachtig ook het gebruikte dp!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model! Mooie en rustige uitstraling heeft het en wat een schattig stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je met deze sketch gemaakt Anita!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitvoering van de sketch, je stempeltje is erg schattig en je gebruikte mooi dppapier Anita. Een fijne vrijdag xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het is ook een lief vogeltje op de gieter.
      Fijne middag xx

      Verwijderen
  8. Tjonge Anita,

    Kan je niet bij benen, wilde ik naar je kerstkaartje komen kijken ( welke erg mooi is) staat er alweer een mooi groen/rose kaartje te pronken.......

    Gevoel idd dat kersthuisjes/dorp verslavend is...Johan struint nu heel MP etc af naar leuke betaalbare huisjes hahahaha

    Goed weekend en blijf gezond!

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Ina, kaartjes maken is zo'n ontspanning. Ik ben 8 jaar geleden gestopt met betaald werken Ina. En dan is er tijd genoeg voor de hobby.
    Pas goed op je zelf.
    Fijne middag, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi in deze zachte kleuren.
    Je komt je dagen mooi door met al dat freubelen, dat doe je goed ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, ik beleef er veel plezier aan.
      Fijne middag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt met de leuke sketch
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met die leuke sketch van de egel
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah... superleuk en goed gelukt. Leuke vorm is het he? Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een mooie kaart met de sketch van Jacqueline gemaakt Anita.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk model kaart.
    Ik heb die van Miranda genomen. Heb wel alle sketches gedownload, Vind ik wel soms handig.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel Marga, dat is zeker handig.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Jacqueline. Dank je wel voor jou deelname bij de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaart Anita.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel liefs Bianca
    The Sketchy Challenges Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card. Thanks for playing with us at The Sketchy Challenges. Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===