Volgers

zaterdag 10 oktober 2020

Sterkte

Het was zo`n drukke ochtend gisteren
 na de lunch heb ik tijd voor me zelf genomen.

Ik had behoefte aan rust 
en wat is het fijn om je hoofd 
leeg te maken in je hobby kamer.


Dit kaartje kwam tevoorschijn.
De basis is een witte kaart 
deze is bewerkt met London fog 
van Versa Magic.

Bij het doorbladeren van mijn 
stempel klapper vond ik  deze vlinder 
van Craft Sensations.

Hij kreeg een plekje op deze condoleance kaart.


 Bij een condoleance kaart zet ik 
niet vaak een tekst.

Een persoonlijke boodschap schijf 
ik aan de binnenzijde.


Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:


Bedankt voor de leuke reacties op 
mijn kaart van gisteren.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

   


44 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt deze condoleance kaart, Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Anita! Je achtergrond is schitterend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je even je zinnen kon verzetten in je eigen domeintje Anita!
    Je hebt een mooie creatieve kaart als resultaat!
    Een fijn weekend en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma.
      Het was echt fijn helemaal in mijn uppie met de muziek aan.
      Liefs xx

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. De wolken zijn zo mooi gemaakt. Ik heb hem opgeslagen als voorbeeld1
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dit kaartje Anita!
    Prachtig zoals je de wolken hebt gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha het ging eigenlijk vanzelf zonder veel na te denken.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  6. Erg mooie en stijlvolle sterktekaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie condoleance kaart. De wolken zijn erg mooi geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje.
    Wat is het toch fijn om je terug te kunnen trekken in je hobbydomein, hè?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die wolken, echt heel knap!! Prachtige kaart, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi met die wolken op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben helemaal in de wolken van deze mooie kaart.
    Wat heb je die wolken prachtig gemaakt.
    De vlinder staat er super bij.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi condoleancekaartje. De wolkenlucht is prachtig gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart Anita! De wolken zijn prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful make

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Just spotted this and came over to say how much I love this card. The grey works so well and I'm sure I'll have that inkpad somewhere...I need to try it out! Haven't used Versamagic for years, apart from the gorgeous pastel shades I love so much. Thank you for the inspiration :-)
    Cath x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Cath for your lovely comment, I would love to see your card when it`s done.
      Take care x

      Verwijderen
  16. dit vinmd ik zo mooi gemaakt.
    hoe heb je die wolken zo mooi gekregen? heb je daar een mal van?

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga, ik heb een wolken stans uitgestanst en ik moet zeggen ik ben gewoon begonnen en dit was het resultaat :)

      Verwijderen
  17. Mooie, stijlvolle kaart!
    Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge Blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amazing card! Love the soft colors. Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je gemaakt voor onze wolken challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===