Volgers

zondag 11 oktober 2020

Pinguïn komt de cadeautjes brengen

 Het is prachtig herfst weer buiten
het waait de zon schijn en er trekken af en
toe donkere wolken over.

Ik ben mijn hobbykamer ingegaan nadat
de huishoudelijke taken klaar waren. 

Deze guitig pinguïn mocht de ster zijn op deze label.
Ik heb de leuke Decotime snijmal genomen
1  blauw  en deze door de Swiss dot Cuttlebug 
embossing folder gehaald.
En 1 x wit deze door een kerst embossing folder van CS.


De pinguïn heb ik verhoogd opgeplakt.
Nog een ijssterren rand van MD  langs de bovenrand.
Als laatste het lint en de kleine tag.

Zoals je kunt zien heb ik bij de bingo gekozen voor:
Label -Cijfer -Blauw.

Mijn kaartje wil ik graag mee laten doen bij:



Bedankt voor de leuke reacties op mijn  sterkte kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

   




54 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel erg leuke label gemaakt met de pinguïn.
    Hij maakt er gewoon een feestje van op je kaart.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is deze label Anita.
    Hij gaat naar het feest met al die kadootjes denk ik.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige label heb je gemaakt! Super leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaw wat een schattige pinguïn Anita! Mooi met de geemboste achtergronden en je gebruikte mooie kleuren. Een fijne zondag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, de kerst embossing folder vond ik pas geleden in de Action geen spijt dat ik hem kocht. Hihi nu kan dat ook niet voor die 79 cent!
      Fijne zondag xx.

      Verwijderen
  5. Alles weer even bijgelezen.
    Je gaat als een speer zeg.
    Maar waar wil je ook, in zo'n mooie opgeruimde hobbykamer.
    Je maakt vaak prachtige kaarten, heel veel verschillende, ook verschillende technieken, wat creatief.
    Je condoleance kaart vind ik héél erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, soms dan gaat het echt vanzelf het kaarten maken. Andere keren dan moet het vanuit je tenen komen.
      Ik ben nog aan het opruimen in de hobbykamer de helft is nu zover klaar.
      Tussen door blijf ik oppruimen.
      Fijne zondag.

      Verwijderen
  6. wat een geweldig label met de guitige pinguin, nou die mag wel bij langskomen hoor dan wordt het een vrolijke boel ook je geemboste achtergrond is er mooi bij.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, de pinguïn erg schattig was gelijk verliefd op hem.
      Fijne zondag.

      Verwijderen
  7. Wat leuk deze pinquinkaart, Anita!
    Leuk die kleuren zo bij elkaar en mooi embossing!
    Hier geen zon wel bakken met regen, maar je weet na regen komt zonneschijn, daar wachten we dan maar op en intussen lekker knus binnen...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, tot gisteren avond is het droog gebleven, zelf de tuin grotendeels kunnen doen ( mijn man dan hihi). Vandaag ook droog niet veel zon veel wolken. Fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
  8. De puinguin is zeker de ster op jou leuke kaart Anita! Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben flieft op de pinguin! Helemaal geweldig!

    x
    Dinaa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje en leuk om een keer een ander rijtje van onze bingo te zien hihi.
    Dank je wel voor je deelname!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, het paste precies in jullie bingo kaartje.
      Fijne zondag.

      Verwijderen
  11. Wat een lieve pinguïn op je leuke tag Anita. Ik vind het zulke grappige dieren hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk label Anita! Schattig die pinguïn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk gezellig label, mooi gemaakt Anita! Goed idee om met deze stans een label te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi label heb je gemaakt met de leuke stans en de grappige pinguïn
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke tag, heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuk label Anita!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He's very cute, thank you for bringing him to meet us at Christmas Craft Creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So cute, thank you for joining us at Allsorts, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat geinig Anita, deze pinguin. Is het van een gekregen kaartje? Ik heb volgens mij dezelfde in iets andere kleuren. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A really sweet Christmas tag, many thanks for joining in our 'Winter Scene or Snow' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Well, this is one cute penguin! I love his snowy surroundings!
    Thanks for sharing at Christmas Craft Creations.
    Chrissi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is so cute! Really darling penguin. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel leuk gedaan. En er zijn vaak zulke leuke pinguins als stans of stempel!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig label!
    Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart, en super leuk dat je meedeed bij Kerst Mix Challenge #35

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===