Volgers

vrijdag 9 oktober 2020

Wishing you the best

Goedemorgen 
Gisteren middag heerlijk aan
 de freubel geweest.
Mijn kaart van vandaag is een sketch kaart.


Witte basis met daarop dp uit een blokje van de Action.
Een kaart maken met drukker dp vind 
ik een hele uitdaging, ik koos
voor 3 effen bijpassende kleuren 
om de sketch aan te vullen.


De stempeltjes zijn van CS.
Mijn kaartje wil ik laten mee doen bij:


Met dit kaartje 


behaalde ik de 
top pick at mixitupchallenge.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Herdertjes lagen bij nachten  kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

   

36 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en leuke kleuren heb je gebruikt.
    Gefeliciteed met je topper. En zag je vandaag weer niet voorbijkomen in mijn leeslijst. Zag het juist via fb.
    Groetjes Elly
    ps en ik moet overal weer robotten hihih

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly.
      Ik zag het toen ik mijn bericht had geplaatst, ik kijk nu iedere keer helaas weer niet in de leeslijst.
      O, wat erg ik had het gisteren weer de ... robots.

      Verwijderen
  2. Leuke kaart, Anita.
    En gefeliciteerd met je toppertje.
    Het is mij opgevallen dat de meeste berichtjes wel in de leeslijst komen, maar dat je regelmatig de lijst moet vernieuwen en dan even terug moet scrollen door de lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet, vanmorgen op verschillende tijdstippen gedaan niets kwam naar boven.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita! En gefeliciteerd met je andere kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden! En gefeliciteerd!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke uitvoering van de best bewerkelijke sketch.
    Prachtige kleurencombinatie. Een fijne vrijdag en liefs Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, deze ging me al beter af.
      Fijn dag liefs xx

      Verwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Het paars met geel doet het erg goed samen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, ik was blij dat het in 1 blokje zat :)
      Fijne dag.

      Verwijderen
  7. Een prachtige kleurencombinatie Anita en proficiat met je mooie toppertje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje, Anita.
    Proficiat met he mooie topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi deze kaart Anita!
    Prachtige kleurencombie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de kleuren mooi bij elkaar uitgezocht Anita. Het is een prachtige kaart geworden met deze leuke sketch! Gefeliciteerd ook met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, het mooie er van was het zat in een blok DP dat was wel heel fijn.

      Verwijderen
  11. What a lovely card, Anita. I love the way the stamp coordinates so beautifully with the sentiment, and the colors are so pretty.

    Thanks for joining us at Cut it Up for our World Cardmaking Day challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart met deze mooie sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb ik ook last van dat een bericht niet in de leeslijst komt of pas veel later, echt lastig.
    Ook jij hebt een hele mooie kaart gemaakt met de leuke sketch
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card.
    Thank you for sharing with us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for your lovely comment Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Anita.... hele mooie kleurencombinatie; zie je niet zo veel!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie combinatie die kleuren.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is lovely. The colors are perfect. Thanks for joining our challenge at Cut it Up!

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful creation!
    Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===