Volgers

maandag 30 november 2020

Deer in the forrest

Vandaag een kaartje met een inkt achtergrond.
voor mijn kaart heb ik Distress inkt Forrest moss gebruikt.
 dit op het papier gedruppeld.

Deze foto is genomen met het toestel van mijn zoon.

Vergat ik  weer om een foto te nemen.
Daarna met een rietje geblazen om de 
inkt te verdelen dit is zo gaaf om te doen.

Met mijn toestel genomen je ziet wel het verschil.

Nog wat pailletjes  en de beste wensen stempel.


De randjes aangezet voor wat meer diepte.
en het oplegvel op een craft kaart geplakt.

Vervolgens heb ik de ree stempel gebruikt van Nellie Snellen
en de beste wensen stempel van Avec.


De binnenkant kreeg ook een stempel!
Nog een foto bij het raam, ik was niet naar 
buiten gegaan voor te fotograven het was steenkoud!


Hier schijnt de zon vanuit de raam op de kaart mooi toch.

Deze kaart heb ik gelift.


Hij is van Monique Eding 

Met mijn kaartje doe ik graag mee met:
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

 

63 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anita deze kaart. En met inkt uit flesje gedaan neem ik aan?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, inderdaad uit een flesje, 1 flesje en 1 mini pad distress inkt heb ik in mijn bezit :).xx

      Verwijderen
    2. Mooi is dat. Heb zelf geen inkt uit een flesje, maar wat een leuk effect is het.

      Verwijderen
  2. Hier houd ik van! Super hip en modern! Echt heel gaaf!

    xDiana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben jij weer lekker creatief geweest Anita...zie er super uit,
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Anita!
    Het rendier komt prachtig uit op deze mooie achtergrond!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, zo'n gave achtergrond heb je gemaakt met een rietje.
    Is weer eens iets heel anders.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Hetty, zo leuk om te doen. Moet je wel adem voor hebben.

      Verwijderen
  6. wat een mooi kaartje mooie achtergrond leuk hoe je dat met dat rietje hebt gedaan weer wat geleerd.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Ellen, het leuke is iedere achtergrond is anders. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke techniek heb je gebruikt! Nog nooit gedaan, kan ik ook eens gaan proberen! Het is een mooi lift kaartje geworden. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card love the stag and great effect with the dripped and blown ink.Thank you for joining us at Unicorn
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je heel apart gedaan Anita, wat een artsy kaart! Leuke techniek met het blazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geeft een mooi effect deze aparte inkt achtergrond, hele mooie kerstkaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf effect geeft dit, mét een rietje..héél bijzonder! Hier géén zon gezien..ijzig koud en sinds 3 uur plenst het..niks aan!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Brrr, Nat weer Irene, de regen is een uurtje geleden begonnen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Anita. Leuk gedaan met een rietje.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart Anita....dat heb je HEEL leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig deze kaart, heel leuk gedaan.µ
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een grappig effect geeft dat rietje blazen Anita en je hebt een mooie stempel gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi geworden!
    Lijkt wel goud je achtergrond!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ineke, dat zal wel aan de licht inval liggen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  19. Nou hè, wat was het koud hè, bah.
    Leuke techniek, met dat rietje.
    Ik vind dit een zeer creatieve kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart!!!
    Gezellig dat jullie meedoen met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, leuke techniek heb je gebruikt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart heb je gelift Anita. Leuke techniek met een rietje, mooi effect!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed bezig Anita , dank voor je leuke bijdrage !
    Tot de volgende kaart , Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk je kerstkaartje voor deze uitdaging Anita, wat leuk gedaan om die inkt uit te blazen...een geweldig resultaat is het geworden met ook een mooie stempel van dat hert erop
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik moest eerst goed kijken maar hij is prachtig geworden.
    Ik probeer ook wel eens wat met inkt, want ik zie dan mooie kaarten voorbij komen. Maar ik vind het wel lastig.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga, dit vind ik wel fijn om te doen. Blenden is niet mijn sterkste kant.

      Verwijderen
  26. So very effective - love that technique and creates a unique look to the card. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge Anita!
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje laat je zien, goed idee om de inkt met een rietje te blazen, dat leverde een geslaagd liftkaartje op. Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een creatieve lift!
    Fijn dat je meedoet bij 52WTC!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Very cool idea.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge. Sorry I am a little late visiting... but better late than never!
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank you for your lovely comment Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===