Volgers

zaterdag 28 november 2020

Little angel with snowflakes

Hallo allemaal
ik had hier een andere tekst staan die heb ik 
maar weggehaald die  klopte van geen meter!!
Volgens mij was ik in lala land  toen ik het bericht schreef 😂 


Ik kwam dit leuke kerstengeltje tegen
er lag ook nog papier in het bakje 
op het bureau en van het een kwam het ander.


Als ik zo naar de kaart kijk op de foto is het net een bierpul
Haha moet niet gekker worden, was echt niet de bedoeling.

Het is een leuke sketch, ik heb de kaart in zwart/wit 
gehouden.  Dp is van block Decotime, EF Craft Sensations
Snijmal ? Het  leuke engelenstempeltje uit een setje van Avec kerst.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen bij:



Bedankt voor je bezoekje en de reacties
ik geniet hier zo van

Blijf gezond en tot blogs.

 

38 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een erg leuke kaart gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zaterdag Anita :D :D Of je loopt achter of je loopt voor :D
    Maar hij is weer geweldig!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaa Diana ik lag in een duek toen ik je reactie las en de andere reacties. inmiddels aangepast.
      De ambu is nog niet geweest om mij te komen halen.😂
      Liefs xx

      Verwijderen
  3. Hihi, ik zag het ook, die bierpul😉.
    Maar het is een mooi kaartje hoor.
    Zwart wit doet het altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Anita maar ik zie je kaartje nu op zaterdag?!?!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha Anita, dat zag ik dus ook.....
    Prachtig kaartje met dat engeltje erop!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wordt vast een vrolijke boel dáár boven met engeltjesbier, proost!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anita! Ach soms kun je gewoon in de war zijn met tekst typen. Plan jij ook wel eens berichten in? Dan gebeurt het mij wel eens dat ik me vergis.
    Een bierpul....nu je het zegt, hihi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, ja dat doe ik ook inplannen. En hier is het fout gegaan, niet goed na gelezen.

      Verwijderen
  8. In lalaland of niet

    Je kaartje is mooi en ja ik dacht
    gelijk aan een gierput hihihi

    Noflike jun...

    Xx Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Ina, je hebt van die dagen hihi.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha dat zag ik er dus ook in. Leuke kaart.
    Kun je zo eens hebben, zulke dingen zie je dan ineens als je helemaal klaar bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuke kaart Anita!
    En ja, die bierpul zag ik ook gelijk haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bernadet, met deze kaart proosten we dan maar op een goed nieuwjaar!

      Verwijderen
  12. wat een mooi kaartje met dat schattige engeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, het is zon lief klein engeltje gebruik het eigen lijk te weinig.

      Verwijderen
  13. Ja, nu je het zegt, inderdaad een bierpul, grappig! Erg leuke kaart! Lala land, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha het lijkt inderdaad net een bierpul maar het engeltje is schattig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja! Hij lijkt echt op een bierpul Anita hihi maar dat maakt hem niet minder mooi. Lief stempeltje. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Wilma, het is zeker een lief stempeltje. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card. Very striking with the dark background. Thanks for joining the fun at Let’s Squash It! Hugz

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===