Volgers

donderdag 10 december 2020

A splash of paint

Ik weet niet waar de dag heen gaat,
 zo sta ik op en voor ik het weet is het bedtijd.
Week 50 bij WTC 52
En tijd voor een van mijn laatste
Kerstkaarten van dit jaar


Op deze rechthoekige kaart heb ik verfspetters 
aangebracht in de kleuren van het dp.

Het dp lag nog op mij bureau en kon ik nu fijn verwerken.


Het  leuke rondje maakt het af.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen bij:




 Bedankt voor je bezoekje en de reacties
ik geniet hier zo van

Blijf gezond en tot blogs.

 

 

75 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan deze kerstkaart. Ja ik hoop ook dat ik er geen meer hoeft te maken, maar gok dat er toch nog bij gaan komen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, iedere gebeurt het toch net die ene kaart die je tekort komt. ik heb er nog 3 liggen die ik eventueel kan gebruiken xx

      Verwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk met de gekleurde streepjes dp papier
    ik ben ook klaar maar er komen nog wel wat kaartjes op mijn blog tot kerst die ik al af heb
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ellen, ik ben benieuwd vind je kaartjes altijd leuk om te zien je maakt zulke leuke tafereeltjes.

      Verwijderen
  3. Leuk resultaat zo Anita, mooi met de verfspetters in de bijpassende kleuren.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma vind het ook leuk om te doen de verfspetters maken, ik denk er alleen te weinig aan liefs xx

      Verwijderen
  4. Leuk! Een modern kaartje! De spetters maken het ook speels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Mooi met de verfspetters in dezelfde kleuren.
    Heel herkenbaar dat de dagen voorbij vliegen ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, ze vliegen echt voorbij mijn man zei het van morgen nog.

      Verwijderen
  6. Mooie kaart met de verfspetters en de gestreepte fishtail. Hier vliegen de dagen ook voorbij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje een leuke sketch ervoor gebruikt Anita...en zeker die verfspettertjes geven een mooi speels effect..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige laatste kaart met mooie sketvh Anita !!
    Fijne dag en leuk dat je meedoet in week 50
    Fijne donderdag v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk gedaan met de verfspetters! Heel mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje met die leuke spetters, Anita!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi caskaartje ! Leuk met die spetters! Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Datzelfde heb ik nu ook Anita. Ik had niet eens in de gaten dat het alweer donderdag was. Ik ben heel veel alleen thuis nu met de Corona en alle dagen zijn haast hetzelfde, ik denk dat het daardoor komt.
    Gelukkig wisten jullie allemaal wel dat het donderdag is hihi. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt, leuk met die spetters erbij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, als je veel thuis bent dan lijken de dagen ook erg op elkaar hopelijk gaat het komende jaar beter.

      Verwijderen
  13. Hele mooie kaart met de verf spettertjes, de dagen vliegen inderdaad voorbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele leuke kerstkaart is het geworden !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een superleuke kerstkaart Anita.
    Dagen vliegen voorbij ,het jaar is weer zo om.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kerstkaart en gefeliciteerd met je prijs bij Marianne Design! Dat was ook een mooie kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy, was echt een leuke verrassing dat ik de challenge won.

      Verwijderen
  17. Een fijne kerstkaart en de spettertjes maken het geheel AF en speels.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig leuke kaart heb je weer gemaakt. Inderdaad, de tijd vliegt!! Ik moet ook nog een paar kaarten maken zodat mijn moeder ook wat heeft om te versturen...
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, wat lief van je om voor je moeder ook wat kaarten te maken.

      Verwijderen
  19. Wat heb je dat leuk gedaan Anita....goed idee!
    het is een mooi kaartje geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Anita, leuk met de spetters erop verwerkt. Ja, de dagen gaan best snel. Als je nu vraagt wat ik dan zoal doe, eigenlijk nog geeneens iets bijzonders, de gewone dingen. Ik heb thuiswerkers, daardoor is mijn ritme helemaal anders. Is niet erg hoor, maar het lijkt of het nog steeds niet went ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, dan is echt alles anders als je thuiswerkers hebt.

      Verwijderen
  22. Leuk gedaan met de spetters.
    Ik vind de dagen ook zo snel gaan. Kom altijd tijd tekort.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje Anita. Leuk! De dagen gaan heel snel voorbij inderdaad, ondanks de crisis...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi gedaan met die bijpassende spetters, Anita. En heel leuk die gestreepte banner. Mooie kaart!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a festive card. Thanks for playing along with us at Crafty Hazelnuts Christmas.

    DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja de tijd vliegt hé. Straks is het Kerst! Een hele leuke manier om een restje mooi designpapier te verwerken, en leuk gedaan met de spetters ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gina, ik heb nog heel veel restjes word nog puzzelen het komend jaar.

      Verwijderen
  28. Vandaag vond ik een prachtige kerstkaart van je in de brievenbus met een hele leuke verrassing erin.....dankjewel....heel blij mee!
    Lieve groetjes fijn weekend en nogmaals dank,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Diny, fijn dat het bij je aan gekomen is jij ook een fijn weekend xx

      Verwijderen
  29. Beautiful card, Anita. Love it ❤️
    Thanks for kind words in my blog too.
    Hugs Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thank you for your lovely comment Mariann x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat ontzettend gaaf Anita,

    Ja de tijd lijkt steeds sneller te gaan.

    Ik heb je mooie kerstkaart ontvangen, dank je wel.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gisteren kreeg ik je kerstkaart, wat een plaatje, dank je wel!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind dit echt een nieuwjaars kaart. Het spettert!

    grotjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk Marga zo had ik het nog niet bekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow, Anita, what a fabulous Clean and Simple card! I love the brightly-coloured banner. Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Very colorful and fun traditional color Christmas card! Love the stripes. Thanks for playing along with the anything goes challenge at 12 Months of Christmas Link Up.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lovely card Anita. I like the extra interest added with the splatters in the background. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. This is a very cool card - love all the elements! Thanks so much for sharing with us in our challenge over at Merry Little Christmas Challenge Blog this month! We appreciate you joining us!
    Hugs,
    Leslie, MLCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===