Volgers

woensdag 9 december 2020

Mr Digbi the dog!!

 Vandaag laat ik jullie wat zien van toch een aantal jaren
geleden, met veel plezier heb ik deze taarten gemaakt.
Vele heb ik op bestelling mogen maken.


Mijn zusje woonde bij St Anna en was dol op hondjes
Mister digbi heb ik verschillende keren voor haar gemaakt.
Ze was namelijk dol op taart!


Voor onze zoon  deze race auto .


Een lief konijntje voor een meisje die konijntjes heel snoezig vond.


Mister Bear


De gelaarsde kat die ging meer naar de Klokkenberg.


Rupsje nooit genoeg


En balletschoentjes.

Het is jammer dat er niet overal foto`s van zijn
gewoon vergeten het sneeuwwitje kasteel, 
de bonbondoos, de zwarte Piet,
een paarden hoofd enz.

Na het bakken werd alles met de hand 
gesneden en voorzien van buttercream frosting.

Alle kerstkaarten zijn geschreven, en gaan vanmiddag op de post.
dat geeft toch weer rust vinden jullie dat ook.

Voor deze maand nog een paar kaartjes maken voor WTC 52
en dan gaat mijn hobbykamer op slot 
dan is het genieten van de voorvreugde van Kerst!

Niet zoals andere jaren door in Nederland - België en Duitsland 
leuke en mooie kleine kerstmarktjes te bezoeken, wij houden van kleinschalig
kerst gebeuren dat vinden wij veel gezelliger dan de hele grote 
kerstmarkten.

Het volgend jaar gaan we het dubbel en dik inhalen.

Nu vooral met een kerst magazine en kerstfilms op de bank
met een warme kerstdeken en een beker warme chocolade melk met marshmallows.

Nu is het wachten tot de volgende week
vrijdag op de uitslag van het CK onderzoek.
tot nu toe is er nog geen oorzaak gevonden voor de 
stijgende waarde.


Blijf gezond en tot blogs.

26 opmerkingen:

  1. Prachtige taarten heb je gemaakt!
    Hopelijk is de uitslag van het CK onderzoek goed.
    Sterkte ermee, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook een leuke hobby Anita, taarten maken. Wat heb je prachtige taarten gemaakt, ik vind het ook knap. Je weggever heb ik helemaal gemist door de zorg van onze cavia, leuk dat je dat gedaan hebt. Ik maak op uit je bericht dat je problemen hebt met je gezondheid, veel sterkte hoor!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo leuk Annerieke om deze taarten te maken. Ik kan me goed voorstellen dat je meer met je cavia bezig bent geweest.

      Verwijderen
  3. Oh lekker zeg en leuk!!!!

    Sterkte en beterschap
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk en lekker uit!
    Sterkte en ik hoop dat de uitslag niet te lang opzich laat wachten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstige taarten heb jij gemaakt!
    Geniet van je kerstvoorpret en hopen op een goede uitslag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet vandaag al genoten van een kerstmagazine xx

      Verwijderen
  6. Ziet er mooi en lekker uit!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg leuk en lekker uit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kun jij mooie taarten maken, Anita
    Ze zullen ook wel zo lekker smaken als ze eruit zien!
    Ja dit jaar is alles anders, het is aan onszelf om onszelf te vermaken, met wat lekkernijen envmooie films kom je al een aardig eind!
    Geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Martha alles eruit halen wat je maar kunt aan plezier op een dag, liefs xx

      Verwijderen
  9. Wow dat ziet er super goed uit!! Knap hoor.
    Idd gezellig kerstfilms kijken, het is niet anders.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, hihi met die kerstfilms daar heb ik geen moeite mee xx

      Verwijderen
  10. Oh joh, kijk nou, jij kan ook alles hè.
    Wat ziet dit er ontzettend leuk en lekker uit, het water loopt in mijn mond.
    Doe je dit nog steeds of niet meer.

    Ik ga voor je duimen dat de uitslag goed is, maar toch ook dat ze weten hoe ze je kunnen gaan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De laatste keer was net voor kerst vorig jaar.
      Als ze mij maar eens gaan vertellen hoe we het gaan aan pakken dat zou heel fijn zijn Daphne.

      Verwijderen
  11. Tjonge, volgens mij ben jij ook van alle markten thuis! Wat een prachtige taarten! Hopelijk krijg je volgende week een goed uitslag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Anita wat ben je toch een Crea bea! Ontzettend mooi zien ze eruit en die zullen wel heerlijk gesmaakt hebben. Ja hier zijn de kaartjes die met de post mee moesten al weg,alleen voor in de buurt moet ik nog schrijven maar heb nog even de tijd....Benieuwd naar je uitslag meid. liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, ik vond ze altijd heel lekker. Ik ben ook heel benieuw liefs xx

      Verwijderen
  13. wat super leuk dit gebak/taart!!
    Ik wens je sterkte en hoop dat je die krijgt met de uitslag.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===