Volgers

dinsdag 8 december 2020

Uitslag weggevertje

Hallo allemaal,

Gisteren was zo`n drukke dag ik dacht er komt geen einde aan de dag.

De dag begon om 3.30  en ben ik begonnen aan 
het huishouden dat wilde ik aan de kant hebben
want om 9.00 begon mijn online vergadering.
We sloten af om 12.00  je kunt je wel voorstellen
dat ik blij was dat ik kon gaan lunchen.

Daarna kwam het mandje met de namen van de mensen die 
mee deden met het weggevertje.

Alle lootjes werden getrokken!!
 En iedereen die zich opgegeven heeft krijgt een envelopje met inhoud.

Ik hoor graag van jullie dat het goed aan gekomen is.

Verder wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties 
op mijn kaartje van gisteren ik ben er niet meer aan toe gekomen
om jullie reactie te beantwoorden.

Alle kerstkaarten zijn nu geschreven heb er 4 dagen over gedaan,
dit jaar vond ik het lastiger vooral nu ik ook willekeurig krampen
krijg overdag in mijn vingers, mijn handschrift is er niet mooier op geworden 
en het was al niet zo mooi.
Vandaag nog een lang consult bij de huisarts en weer bloedprikken
voel me net een speldenkussen.

Wens jullie een mooie dag toe.

Blijf gezond en tot blogs
Liefs  Anita

19 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    en weer vroeg uit de veren zie ik! Die vergaderingen online zijn vermoeiend vind ik. Ik heb ze regelmatig, maar na 2, 2 en een half uur wordt het concentreren best lastig...
    Wat leuk dat iedereen een weggevertje mag verwachten! Spannend ook!
    Lastig van je vingers en dat je je een speldenkussen voelt kan ik me wel voorstellen. Succes en sterkte ermee! Je huis is in elk geval aan kant en de kerstkaarten geschreven. Ik heb nu 2 dagen achter de rug, doe het ook in etappes hoor...vanmiddag weer wat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was weer vroeg niets aan te doen. Je hebt je nachtdienst er bijna op zitten, voor straks lekker slapen.

      Verwijderen
  2. Dan was het vroeg Anita! Wat leuk dat je voor iedereen een weg gevertje hebt opgestuurd. Heel veel succes & sterkte bij de dokter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan heb je er al een flinke dag opzitten. Ja dat schrijven, mijn handschrift is er ook niet beter op geworden door de jaren, en met zoveel schrijven valt dat erg tegen.
    Lief dat je dit gedaan had, ze zullen zeer verrast zijn met je post.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bezig bijtje ben je Anita. Lief van je om bloggertjes te verassen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat is een lange dag en natuurlijk laten we iets weten Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je! Hou je kalm!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, dat is echt midden in de nacht.
    Ik sta, als ik vroeg mag werken, in kwart over 5 op, dat vind ik al bijna niet te doen.
    Ik hoop dat je wat wijzer wordt bij de huisarts en dat je wat kan doen tegen de pijn.
    Zo vervelend als je lijf niet meer goed meewerkt, maar helemaal vervelend als er niet veel aan gedaan kan worden.
    Doe ik ieder geval rustig aan met het schrijven van de kaarten, als het zou kunnen kwam ik je helpen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Midden in de nacht! Oh Anita,echt? Dat is vroeg haha maar je kon wel opgeruimd aan de vergadering beginnen. En wat vervelend van je vingers zeg. Sterkte ermee!
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah Anita je hebt een drukke dag gehad gisteren!
    Wat lief dat iedereen die heeft gereageerd wordt beloond!
    Ja ik ben ook bezig met de kerstkaarten, ook in etappes, vandaag hoop ik ze op de bus te kunnen doen!
    Wel vervelend voor je dat je handen en vingers niet mee willen werken, ook niet fijn bij het knutselen, hopelijk kun je geholpen worden daarin op het medische vlak!
    Fijne dag en liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.....jij bent vroeg op!
    Wat spannend als de post gaat komen.....wat lief van je om iedereen die meedeed een verrassing krijgt!
    Ik heb de kerstkaartjes ook geschreven die gaan vanmiddag op de post.
    Doe rustig aan en denk aan jezelf Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, wat een lange druk dag heb jij gehad.
    Lastig dat je last van de handen/vingers krijgt. Ik heb er ook af en toe last van, maar niet erg genoeg om er mee naar de dokter te gaan.
    Hopelijk is het prikken en consult meegevallen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjonge, jij was vroeg uit de veren. Dan duurt de dag zeker lang, maar je hebt wel veel kunnen doen. Heel naar dat je zo'n last hebt van je vingers. Hopelijk kan er wat aan gedaan worden. En wat lief en leuk dat je iedereen die meedeed iets opstuurd.
    Ik ben dit jaar heel vroeg begonnen met schrijven zodat het in etappes kon. Vorig jaar had ik te lang achter elkaar geschreven en kreeg ik last van een pijnlijke arm. Dat wilde ik niet weer.
    Vandaag kon ik de kaarten op de bus doen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij vroeg op. Als ik niet kan slapen, blijf ik toch in mijn bed liggen, hihi. Maar heeft je man geen last er van als jij al met het huishouden bezig bent.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn voor de deelnemers! Sterkte voor jou, het klinkt niet fijn! Last van je vingers ook, hoop dat het op te lossen is voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Anita wat ben je vroeg op!
    Ik heb je al laten weten dat ik je presentje en kaart heb ontvangen. Ben er super blij mee!

    groetjes Marga



    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===