Volgers

zaterdag 9 januari 2021

Thinking of you

Hallo blog lezers vandaag een
 ik denk aan je kaartje.
Met bloemen en vogels.


Witte basis kaart met rose oplegvel daarop 
dp van Decotime met de prachtige bloemen en vogels.


Effen groen en een rose lint voor het bovenstuk van de kaart.
Rose stippeltjes en gebroken wit voor de
labels, deze zijn van RT beheer, de tekst is van forever friends.

Alles staat op een laag pitje viel maandag van de bovenste traptree 
naar beneden, gelukkig zover niets gebroken wel bont en blauw
waardoor het moeilijk bewegen is. Het gaat iets beter vanmorgen.

Mijn kaartje wil ik graag mee laten doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en de reacties
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs
groetjes, Anita.

50 opmerkingen:

  1. Jee Anita, wat lees ik nu! Wat erg, had wel verkeerd kunnen aflopen, wens je veel beterschap, snap dat alles nu zeer doet.
    Je kaartje is heel mooi. Gisteren ook dat design papier in mijn handen gehad.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, dat is heel mooie design papier. Ik loop al sinds 1983 over de zelfde trap het is nu de 2de keer op die jaren dat ik viel.

      Verwijderen
  2. Je hebt mooi geluk gehad, dat je er alleen met blauwe plekken en spierpijn vanaf bent gekomen. Dat had heel anders kunnen zijn. Veel beterschap!
    Je kaart is heel mooi geworden met het vrolijke papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, een goede beschermengel is mooi meeggenomen.

      Verwijderen
  3. Ik heb ook nog zulk mooi dp waarvan ik niet zo goed weet hoe ik dat ga gebruiken, nu weet ik het!!! Dank je wel voor dit bericht, je brengt mij op een idee.

    Johhhhhh, ik word er mogelijk van, van jou val.
    Sterke, doe maar even niks de komende tijd.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, moet wel in beweging blijven dokters advies xx

      Verwijderen
  4. MOOI kaartje Anita en Beterschap gewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! En beterschap. Gelukkig valt het mee maar pijnlijk lijkt het me wel. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Anita.
    Beterschap gewenst.
    Gelukkig goed afgelopen .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, jee!
    Je begint goed in het nieuwe jaar, wat een pech.
    Van harte beterschap!
    Je kaart is mooi, heel romantisch.
    Leuk zo de strik in het midden.
    Ik hoop dat de pijn snel minder wordt, rustig aan.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met mooi design papier!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps, wat een slecht begin in het nieuwe jaar, Anita. Gelukkig niets gebroken. De blauwe plekken trekken wel weer weg. Sterkte.
    Je kaart is mooi, vooral het onderste papier.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anita, doe eens normaal! Pfft engerd. Gelukkig dat het meeviel. beterschap xx

    Wat een prachtige kaart!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei Anita toch , doe er anders wat zalf aan en doe voorzichtig...veel beterschap

    mooi kaartje wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Heel veel beterschap, je zult vast nog alle kleuren van de regenboog tegenkomen ...
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, inderdaad alle kleuren zullen het worden. Fijn weekend.

      Verwijderen
  13. Jee Anita.....wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig niets gebroken maar kneuzen doet ook pijn. Beterschap.
    Je hebt weer een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Henriët ontzettend geschrokken, kon de eerste 5 min ook niet opstaan misselijk van de schrik. Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. O nee he, je zult wel erg geschrokken zijn en beurs, Anita!
    Heel pijnlijk weet ik uit ervaring...
    Beterschap!
    Mooi kaartje heb je gemaakt in mooie kleurencombie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is schrikken, je kunt echt lelijk vallen, maar meestal glij je over de treden naar beneden, gelukkig niets gebroken.
    Je kaartje is echt heel erg mooi
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, vind het papier zo mooi met de bloemen en vogels xx

      Verwijderen
  16. wat een mooi kaartje met dat schattige vogeltjes papier, beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sjee, Anita, toch! Wel goed uitkijken hoor. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Gelukkig dat je niets gebroken hebt.
    Je kaart is heel mooi, zeker voor een ik denk aan je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne het was gewoon domme pech, alleen sinds gisteren avond en vandaag voelt het niet goed morgen toch even bellen met de HA.

      Verwijderen
  18. Oei Anita toch.....dat is schrikken.....maar gelukkig niks gebroken!
    je kaartje is prachtig!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diony

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O jee... dat zal pijn doen! Sterkte en beterschap!
    Mooie kaart met mooie papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oei Anita, dan ben je nog goed weggekomen als je zo gevallen bent. Ik geloof wel dat alles dan beurs aanvoelt. Beterschap. Je kaart is een plaatje, heel mooi om iemand een hart onder de riem te steken. Misschien moet je hem maar aan jezelf geven ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kaartje heeft zijn bestemming gevonden Miranda. Dankjewel voor lieve berichtje.

      Verwijderen
  21. Ach wat akelig dat je bent gevallen, gelukkig niks gebroken. Je kaartje is prachtig!
    Sterkte en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi papier en gaaf kaartje Anita
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje Anita,nu snap ik je andere post......ik schrik me suf!
    Heb je het er toch goed vanaf gebracht! En nu zal de pijn dus zeker flink zijn in je lijf.....
    Wat een mooi en lief kaartje heb je hier gepost, mooi papier in lieve kleuren ook, ik had hem gemist....Houd je haaks meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart heb je gemaakt voor de tweede challenge van Creatief met Hobbyshop Daantje! Dankjewel voor je deelname & veel succes.

    Creatieve groetjes,
    Daantje, Ellie & Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A really pretty design.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===