Volgers

maandag 11 januari 2021

Compas

Vandaag heb ik een mannenkaartje.
Ik ging door mijn doos met papier en kwam dit papier
tegen met zeemeeuwen.
Van het een kwam het ander.


Het werd een mannenkaart
allestempels zijn van Craft Sensations.
Touwrand- Vuurtoren- Compas 
Happy Birthday is uit een andere setje
 Het design papier is van de Zeeman.
Het zwarte papier van de hobbyschop.


De kleuren komen wat flets over het licht was niet
zo gunstig, jammer maar het is niet anders.

Hartelijk welkom Wilma als volger op mijn blog
ik heb al zo veel mooie creaties van je gezien.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en de reacties
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

40 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita, en leuk met de compas.
    Gaat het weer een beetje met je?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, vanmorgen nieuwe afspraak maken HA pijn tussen de schouderbladen en kortademig. Heuppijn neemt niet af. xx

      Verwijderen
  2. Mooi sfeervol kaartje met de mooie stempels Anita.
    Balen dat het nog steeds niet lekker gaat meid.
    Veel liefs en een dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje! Erg mooi de stempel die je gebruikt hebt. Wat balen zeg dat het nog niet lekker gaat.. Hopelijk knap je snel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi mannenkaartje heb je gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, ik heb de stempel ook nog.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het begint dus met mooi papier😊.
    Zo werkt dat bij mij ook soms, dan krijg ik een idee omdat ik het papier zo mooi vind.
    Ik vind het een leuke kaart, echt iets voor mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoere kaart met die stempels en het mooie papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke mannenkaart Anita!
    hoe gaat het met je....is het al wat beter?
    Groetjes en beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Anita, wat een leuk kaartje!
    Kun je al wer wat beter uit de voeten?
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke mannenkaart! Hopelijk gaat het al weer wat beter met je.
    Groetjes en beterschap, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave mannen kaart. Weer een idee😀
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel voor je welkomstwoord Anita. Jij ook welkom op mijn blog.
    Ja.....van het een komt het ander. Zo gaat dat bij mij ook heel vaak.....hihihi.
    Je hebt "anders" wel een MOOI mannenkaartje gemaakt.....laat de meeuwen maar vliegen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke mannenkaart, vind ik na al die jaren nog altijd een uitdaging...
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie mannenkaart heb je gemaakt.
    Het is nu echt moeilijk om een behoorlijke foto te maken, maar het is niet anders.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie mannenkaart zo! Soms heb je dat zo, inspiratie van een papiertje ofzo, en dan vliegt er zo een kaart uit je vingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel voor jullie berichtjes en beterschapswensen, zoals ik al schreef vanmorgen HA gebeld en de molen begon te draaien, toch naar het ziekenhuis foto`s maken van heup en bekken, en bloedprikken of ik geen longembolie zou hebben. Niets gebroken en geen longembolie. Het advies was rusten, rusten en rusten tja dat vind ik heel moeilijk. Maar het moet nu echt de val van de trap was toch behoorlijk hard gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart! Je krijgt gewoon zin in de zomer met die mooie vuurtoren en het papier met de meeuwen.
    Goed dat ze je toch even onderzocht hebben. Van de trap vallen is niet niks. Beterschap verder!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, leuk papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele gave kaart!! Ik hou ervan!
    ik hoop dat je weer een beetje bent opgeknapt

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie mannenkaart Anita. Deze stempels vind ik ook erg geschikt voor mannen. Oei, ik las dat je van de trap gevallen bent, je zult wel flink beurs zijn, hopelijk is het inmiddels al een stukje beter, sterkte!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely and simple card for a man, take care. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooie mannenkaart Anita.

    Ik hoop dat je snel op knapt. Rustig aan en beterschap.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooi kaartje mooie stempels zijn dat
    heel veel beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie, strakke uitwerking, een gave mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Very nice card with the neutrals. I love the stamped image as well.. Thanks for joining the challenge at Love To Scrap Challenge Blog. Dorlene DT LTSCB

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thank you for your lovely comment Dorlene.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goed bedacht, compas. En er ook een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautifully crafted! Thanks so much for sharing your wonderful project with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===