Volgers

dinsdag 9 februari 2021

Er is er een jarig hoera hoera!!

Vandaag een kaartje voor de man van Diana.
Ze deed een oproepje voor zijn verjaardag!


De basis is craft met daarop zwart en wit tinten
het papier lag al een tijdje op mijn bureau en 
wist nog niet zo goed wat ik er mee wilde doen.


De craft kaart is door de chevron embossing folder van Darice gehaald.


Vervolgens 3 halve cirkels  en driehoekjes uit gestand, nog een banner
en niet te vergeten zijn naam en leeftijd.




Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie.
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita 

67 opmerkingen:

  1. Hij is echt zo gaaf!! En de kleurencombo ook. Stephan vond het zelf ook echt heel erg mooi!
    Nogmaals dank je wel namens ons beide!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en graag gedaan ik vond het leuk om aan zijn kaartenfeestje mee te doen.
      Liefs xx

      Verwijderen
  2. Ik vind zwart wit op kraft ook zo mooi. Je kaart is erg goed geslaagd, heel mooi!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Anita,

    Mooie mannenkaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu vergeet ik je nog te bedanken voor jouw leuke kaart voor mijn 10-jaar-bloggen! Ze is gisteren aangekomen!

      Verwijderen
    2. Dankjewel Nancy, fijn dat de kaart goed aan gekomen is. liefs xx

      Verwijderen
  4. Wat een gave, stoere mannenkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel leuk kaartje heb je gemaakt, mooi gedaan,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart maakte je Anita en lief dat je gehoor gaf aan het oproepje.
    Hoe is het met je arm/hand?
    Een fijne dag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, de vreselijk pijn is gelukkig weg en ik kan mijn vinger weer buigen, ik ben weer happy en kan aan de knutsel, ik heb me vandaag een knutsel dag beloofd. Lief van je dat je vraagt, fijne dag liefs xx

      Verwijderen
    2. Aaaaa dat is mooi nieuws Anita, houd dit vast hoor!
      Liefs xxx

      Verwijderen
  7. Prachtige kaart in deze tinten zwart en craft.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Prachtige kleuren zo samen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer!
    Best lastig om voor een man, die je ook nog eens niet kent, een kaart te maken.
    Maar het ging jou goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan om de achtergrond zo terug laten komen, heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stoere mannenkaart. Mooi deze kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.....wat een prachtige mannenkaart is dit Anita....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt! Leuk hoe de embossing terug komt in het DP
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje heb je gemaakt voor Stephan, Anita!
    Leuk dat zwart met wit op kraftkarton!
    Ik wilde net informeren hoe het met je is, toen las ik je antwoord op Wilma, fijn dat het wat beter met je gaat en dat je hopelijk vandaag aan de knutsel kunt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, gelukkig veel beter en ik ben volop aan de knutsel, fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  15. wat een stoer kaartje wat een leuk idee met de driehoekjes en zijn naam er zo schuin op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke en stoere kaart met die verschillende vormen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mannenkaarten zijn niet de makkelijkste kaarten om te maken en toch is het je gelukt Anita om een MOOI en STOER mannenkaartje te maken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige stoere mannenkaart Anita,

    Fijn dat je weer kan freubelen, hopelijk werkt de prik voldoende en héél lang.

    Leafs Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart voor de man van Diana. Groetdn Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave stoere kaart Anita. Mooie combinatie dat zwart-wit met kraft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een te gekke, stoere mannenkaart Anita!
    Zo mooi hoe je dat gedaan hebt met zijn naam!
    Mooi kleurencombi ook dat zwart/wit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke stoere mannenkaart heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart voor de man van Stephan. Mooi stoer met de zigzag erop. Hij had er 24 gekregen, zo leuk. Helemaal als je het niet verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjwel Gerjanne deze verjaardag zal hij niet gauw vergeten hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele gave grafische kaart, heel mooi het zwart/wit met kraft.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super cute masculine design Anita.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a cool man's card. Thanks for playing along with us at Crafty Hazelnuts Patterned Paper.

    DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Anita: Terrific bold graphic lines for a guy's birthday card! Thanks for including CHD in your linkups! --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===