Volgers

woensdag 10 februari 2021

Cute Christmas no 10

Ik ben voor lief  gegaan vandaag met deze kerstkaart
een leuke sketch vormde de achtergrond.


Witte basis daarop design papier, was nog een los blaadje
geen idee van welk merk. 

Ik heb het papier verknipt en langs de schuine rand 
van de sneeuw sterren heb ik een ril lijntje gezet.


Af gewekt met een doorzichtige sticker, een  rondje en kerstbal met strik met for you!

By the way, blogger heeft weer kuren hij laat niet alle nieuwe blog post zien van ander
hopelijk blijft de robot weg en de plaatjes deze week!

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:


De sketch 



Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

57 opmerkingen:

  1. Wat een schattig en mooi kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. De schets is mooi verwerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet, ik had mazzel dat het allemaal op 1 vel papier aanwezig was, fijne dag xx

      Verwijderen
  3. Je bent voor SUPERlief gegaan Anita, leuk kaartje in mooie kleuren.
    Ja blogger blijft irritante problemen houden, ik speel alweer 2 dagen “zoek vervelende plaatjes, ow probeer opnieuw” grrrr.
    Fijne woensdag en veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O wat erg Wilma ik vind het niet die robot en plaatjes, dankjewel voor je lieve reactie op het kaartje, fijne dag hopelijk zonder robot en plaatjes, liefs xx

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of het een schat van een kaart is Anita!!
    Supercute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart heb je gemaakt met deze sketch en de leuke beertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend lief is dit!
    Is dat een sticker zeg je, die beertjes?
    Het papier en de strookjes passen er zo mooi bij.
    Je begon je berichtje al met "ik koos voor lief vandaag", maar daar is niks aan gelogen.
    Vervelend van Blogger he?! Zo jammer, want het bloggen op zich is al zo'n welkome afleiding in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, de beertjes dat zijn doorzichtige stickers. heel jammer van Blogger, de robot kwam zojuist weer in beeld :( we moeten het er maar weer mee doen fijne dag.

      Verwijderen
  8. Ha Anita fijn dat je weer kunt knutselen !
    Ah die beertjes zijn zo lief en leuk he!
    Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, helemaal terug met knutselen zo fijn om weer bezig te zijn, liefs xx

      Verwijderen
  9. wat een mooi kaartje leuke sketch en schattig die beertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super schattig dit kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Zo mooi met de beertjes, ze zijn ook zo schattig ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje Anita....past wel in deze tijd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een schatje. Mooi kaartje maar vooral het plaatje is geweldig!
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig plaatje, volgens mij heb ik ook nog zoiets. Je kaart is mooi zo, niet te veel, net genoeg, zo komt het plaatje ook mooi uit.
    Je kaart van gisteren is ook zo leuk, lekker stoer.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, ik wilde eerst nog iets boven de beertjes zetten, blij dat jij ook vind dat het niet nodig is, fijne avond.

      Verwijderen
  15. Heel mooi met die me to you beertjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a sweet design Anita.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattige kerstkaart met de lieve beertjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A lovely, gentle card. Very pretty. Thanks for playing along with us at the 52CCT this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje, zulke lieve kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah, wat een lief kaartje met beertjes heb je met de sketch gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart met die lieve beertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is zeker lief zeg! Mooie zachte kleuren en dan die schattige beren...
    Ik heb het niet gemerkt van Blogger. Weet je wat ik nu doe. Bij sommigen staat automatisch dat vakje waar je in moet klikken om te bewijzen dat je geen robot bent. Bij jou niet, hoor. Maar als ik het tegenkom, klik daar op. Soms heb ik het idee dat er geteld wordt hoeveel keer je reageert op Blogger en als je dan de 300 bereikt heb (ik noem maar een aantal) komt die robot. Je zou ook kunnen proberen of het helpt als je niet bedankt op een reactie op jouw blogpost. Dat zijn een boel reacties die je schrijft . En eerlijk gezegd denk ik dat niemand die leest...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is a very sweet card! I love how you used ribbon and paper to follow the sketch and the cute bears! Thanks for sharing at 52CCT:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very sweet card! Thanks for linking up at Crafting Happiness Challenges. Hope you'll link up again. A new challenge starts tomorrow!
    :) Janis, Owner & Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such an adorable card and great take on our sketch! Thank you very much for playing along at 52CCT. Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Adorable card Anita. Love your take on the sketch and image.
    Thanks so much for joining us for our Winter Wonderland Our Tribute to Eileen - Anything Christmas Goes Challenge sponsored by Fred She Said.
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===