Volgers

maandag 22 februari 2021

Happines with flowers

Vandaag een bloemen kaartje
de basis is wit hier op in verschillende 
kleur nuances opleg vellen. 
Ik wilde de bloemen laten spreken.
Een warm welkom aan Antje 
leuk dat je mijn blog hebt gevonden!

Onder het bloemen plaatje heb ik zacht geel gebruikt
alleen zie je het niet zo goed.
een tekst stempel happines.

De paarse strip in 2 geknipt een helft
door de embossing folder gehaald
het andere stukje niet.
 Ik vond het wel leuk om het in 2 stukken te verdelen
dan is het net wat speelser op de kaart.
 
Dit is de sketch.


Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:


Onderstaand  kaartje ging naar Nancy vanwege haar 10 jarige bestaan van haar blog.


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

52 opmerkingen:

  1. Prachtig, de bloemen dorn inderdaad hun werk.

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje in mooie zachte kleurtjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van bloemen en dit mooie bosje van jou staat er mooi op te pronken,
    Je gebruikte mooie kleuren bij elkaar.
    Leuk en lief kaartje maakte je ook voor Nancy.
    Fijne maandag Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lente óók op jouw kaart, héérlijk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene, het is genieten de was hangt al buiten heerlijk.
      xx

      Verwijderen
  5. Mooie lente kaart Anita.
    Ziet er gezellig uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart en je hebt de kleuren mooi bij elkaar gezocht. Leuke sketch hè. Ik heb dit weekend ook een kaart hiermee gemaakt, maar die zie je woensdag...
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, ik had nog maar zo weinig bij hun mee gedaan het werd tijd :).

      Verwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de fleurige bos boemen. Mooie zachte kleuren heb je gebruikt. De kaart voor je blogmaatje vind ik ook superleuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, het zijn echte zachte lente kleuren en paste super bij het plaatje.

      Verwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Die kleuren zijn zo mooi.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart met de sketch leuke kleuren heb je gebruikt en een mooi plaatje heerlijk lente achtig word je blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Anita
    Lieve zachtevkleuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekker vrolijk kaartje en het andere kaartje is ook erg leuk! Aardig van je om Nancy een kaartje te sturen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi,sprekend plaatje, je hebt er mooie kleuren bij gekozen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie voorjaarskaart Anita....dat past wel bij dit weer!
    Ook je kaartje voor Nancy is leuk geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lief kaartje met vrolijke kleuren
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful colors, layers and awesome design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Watceen moor bloemige kaart Anita . De kaart voor Nancy is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kaart en die bloemen vallen inderdaad heel goed op! Mooi plaatje is het.
    Ook je kaart voor Nancy is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt, Anita. Lekker fleurig boeket.
    En wat een gave kaart voor Nancy!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Most pretty card, lovely colors and design. xx
    Lovely card for Nancy too

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja hoor, helemaal "mijn" kleurtjes.
    Heel lief, vrolijk kaartje is dit.
    Ik het blog kaartje vind ik super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie fleurige kaart Anita, past perfect bij het zonnetje wat hier naar binnen schijnt. Wat een leuke kaart heb je voor Nancy gemaakt, attent en lief van je.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooi fleurig kaartje Anita, leuk dat je meedoet aan de challenge bij CheerfulSketches....
    groetjes Bea(DT).

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===