Volgers

woensdag 24 februari 2021

Geometrische vormen

Yes we zijn er weer, er is een nieuwe uitdaging
bij KKT  2de schakel 2021


GerJanne koos het mooie wit /grijs bij het magenta van Jantine

Aan de lange zijde heb ik papier strips geplakt in 2 verschillende
 breedtes 1 ervan is net iets lichter van kleur.

Zoals je kunt zien heb ik 3 hoekjes gebruikt om een patroon te maken

de hoek heb ik voorzien van papier strips, en in het midden gestempeld.

Ik had niet meer zoveel over van de magenta kleur
ik versneed me daar al gelijk ..... ook had ik geen wit /grijs meer
ook daar ging het fout pfff  soms dan lukt wil het niet.

Nemen jullie ook een bij de andere deelnemers een kijkje.
  wat voor schitterende creaties zij gemaakt hebben.

Zie hier het inspiratie kaartje van GerJanne


 Om 12.00 kom ik nog eens langs met een  kaartje.


Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

72 opmerkingen:

  1. Fabulous and cleverly designed card, love this...x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi dit kaartje, even totaal wat anders.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb j gemaakt.
    De vormen komen zo mooi tot hun recht in deze kleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.
    Mooi met driehoekjes .
    Heel apart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met die geometrische vormen, Anita. En oh, ik lees wel dat jij ook haast een papiercrisis had met deze kleuren... Hopelijk is er nog een beetje witgrijs over voor volgende maand.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine 😲 o nu je het zegt dat word iets verzinnen.

      Verwijderen
  6. Mooi gedaan met die geometrische vormen. Supertoffe kkt-kaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat versnijden gebeurt ook alleen als je niet veel papier met hebt hè, bah!!!
    Prachtig gemaakt, deze vorm op je kaart.
    Hey "hapje eruit" vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, dat hapje was ook een oeps momnetje, pure noodzaak 😂.

      Verwijderen
  8. Je hebt toch een leuke kaart gemaakt met de overgebleven stukjes papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de geometrische vormen heel apart
    mooie kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a super design, many thanks for joining our 'Anything Goes/add a number option' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dit geometrische kaartje, Anita!
    Knap gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje in deze toffe kleuren. De geometrische driehoeken zijn geweldig!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie strakke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit kaartje Anita, wat een leuke geometrische vormen heb je gebruikt.. KNAP gedaan..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend gaaf gedaan met de driehoekjes,leuke KKT kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, ik blijf ernaar kijken. Die lijnen en vormen.... zie elke keer wat anders.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is alvast heel goed gelukt! Mooie kleurencombi, maar ik denk dat de volgende ook wel heel mooi zal worden, want dat witgrijs laat zich bijna met alles wel mooi combineren. Ik ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, leuke kleur combie, de uitvoering was een uitdaging.

      Verwijderen
  18. MOOI kaartje Anita met die MOOIE vormen. Al ging er dan e.e.a. verkeerd.....het is je toch gelukt om iets MOOIS voor het KKT te maken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi resultaat met die geometrische vormen. En soms loopt het niet zoals je wil, maar je kaartje mag er zeker wezen.
    Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zooo wat een kunstige creatie, knap gedaan en mooie kleuren en wat een inspiratieplaatje....ik snap dat je kaart niet wilde lukken in het begin,je keek steeds naar dat plaatje van die knapperd hihihi.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, wat vind ik dat gaaf met die geometrische vormen!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een heel bijzonder kaartje met deze vormen, wat een geluk dat je net genoeg papier had, mooi CAS Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marfien net genoeg met passen en meten en hergeruik.

      Verwijderen
  23. Mooi gedaan! Een heel aparte kaart in de KKT-kleuren, mooie vormen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A great CAS design. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart! Wat een gepuzzel is dat geweest met al die driehoekjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët, dat viel wel mee.😁 De rest ging niet zo als ik wilde.

      Verwijderen
  26. Een mooi kaartje met al die driehoekjes! Heel apart! en je andere nieuwe kaartje hierboven ook een mooi kaartje, kan bijna meedoen met het KKT! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi apart kaartje Anita!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dat heb je heel erg mooi gemaakt ! een leuke kaart is het zo geworden, geslaagd !
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    nog een fijne avond,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. O, nou zie ik het. Dit is het kaartje voor het KKT. Die andere was ook niet helemaal goed van kleur. Deze is ook leuk zeg, prachtig met die vormen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Nelleke dat kwam omdat ik 2 berichten plaatste op 1 dag dankjewel voor je leuk berichtje.

      Verwijderen
  30. What a great design and lovely colours. Thank you for joining our 'AG with a Number' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart met die strakke vormen!! Je laat ook weer veel ander leuks zien.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Orgineel. Tof met die geometrie.
    Bedankt voor al je lieve reacties altijd. Ik heb je vandaag ook een mailtje gestuurd. X

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===