Volgers

woensdag 24 februari 2021

Happy Birthday to you!

Er is er een jarig vandaag en dat is Wilma,
van harte gefeliciteerd en een super leuke dag gewenst!!
met veel post en cadeautjes!


Dit kaartje ging naar Wilma toe en is inmiddels ook aangekomen.

Het mooie design papier gecombineerd met effen papier.
De grote vlinder heeft de hoofdrol op deze kaart.
De kaart sluit in het midden.

En zo ziet de kaart er van binnen uit
het is een mooi model kaart.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

46 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart voor Wilma. Gaaf modelletje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is geweldig Anita, wat heb jij uitgepakt zeg,ik wist niet wat ik zag!
    Alles zo netjes en mooi op elkaar afgestemd,geweldig!
    Dankjewel want ook dankzij jou is mijn verjaardag een stuk mooier vandaag.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Wilma, jarig zijn is een dag om te vieren en daar hoort een kaartje bij. Liefs xx

      Verwijderen
  3. wat een prachtig kaart en vorm heb je gemaakt Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Wilma !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt Anita. Mooie kleuren en mooi dessin-papier heb je gebruikt en de binnenkant geeft echt een wauw-effect.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige verrassende kaart Anita.
    Heel erg leuk gedaan in dit mooie model....ook de vlinder is heel mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je voor Wilma gemaakt. Een heel mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, feestelijk kaart heb je gemaakt, mooie kleuren en een prachtige vlidner,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love those shutter cards. And your card especilly ist a really fabulous one. I love the colour which looks really fresh. It matches with the feeling of spring. And the great butterfly perfects your card. Thank you for taking part in the new challenge of EAC.
    Hugs Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor de jarige.
    Mooi modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart voor de jarige Wilma, volgens mij heeft ze heel veel leuke kaartjes gehad vandaag!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy, dat denk ik ook, zag verschillende leuke al voorbij komen.

      Verwijderen
  13. Wat een fijne kaart, de jarige zal hier mee superblij zijn. Trouwens heel mooi van kleur.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met vlinder heb je gemaakt voor Wilma, Anita!
    dit model is leuk he ik heb er ook al een aantal mee gemaakt en is altijd verrassend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n kaart maakte ik ooit ook eens, al best lang geleden. Ik weet niet meer hoe het moet, ik ga eens zoeken naar het patroontje.
    Ik vind het namelijk echt een super leuke kaart.
    Wilma staat niet op mijnblog kalender, jammer genoeg, ik heb haar geen kaart gestuurd.
    Maar ze is goed verwend, want ik lees op veel blogs dat ze wel wat hebben gestuurd.
    Jij maakte echt een feestje voor in de brievenbus, een heel leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat heb je een leuke kaart voor Wilma gemaakt, een heel tof modelletje en mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Wat doen kleuren toch veel he? Prachtig model ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh ja, dat model staat hier ook nog op de to do lijst! Jij hebt wel een heel mooi kaartje gemaakt voor Wilma! Ze heeft vast een boel post gekregen, dat moet wel...ik zag er zoveel voorbij komen in Blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne ze heeft veel post gekregen, altijd leuk als je jarig bent.

      Verwijderen
  19. Een hele mooie kaart. Ik heb dit model ook wel eens gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette, voor mij is het nu de 2de keer dat ik hem maakte.

      Verwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===