Volgers

woensdag 17 februari 2021

Happy Birthday

Vandaag een verjaardagskaartje de kaart is in 
ton- sur- ton kleuren met een prachtige bloem.

Het was erg lastig om de kleuren goed op de foto te krijgen.


De basis is een creme kleurig parelmoer kaart
deze heb ik door de Cuttlebug Happy Birthday
Cricut 2002786 
Embossing Folder-Happy Birthday
Onder de bloem zit een banner in een kleur die 
net weer iets donkerde is als de kaart zelf.
De bloem heb ik uit luxe behang geknipt.


Veel textuur in deze bloem ze is verhoogd op 
de kaart geplakt.

Dan was ik nog random winner bij lovetoscrapchallengeblog.
met dit kaartje. 



Ik wil mijn kaartje mee laten doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

38 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is prachtig. Oh dat had ik ook altijd veel bewaard stukjes behang en zelfs van die boeken. Maar op een gegeven dacht ik weg ermee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ik heb nog enkele boeken en een klein doosje met gesneden stukken kan er nog geen afstand van doen af en toe vind ik iets wat precies bij mijn kaart past.

      Verwijderen
  3. Ooo de bloem is prachtig en zo mooi met het structuur en de zachte kleur Anita. Mooi op je witte kaart met de mooie geemboste tekst.
    Een prachtig lief geheel. Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful, just love this card and the soft pastel colours...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzonder mooi kaartje. Zo sjiek. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachitg met die bloem.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met die grote bloem! Gefeliciteerd met je winnende kaart, staat hier in mijn hobbykamer nog steeds te pronken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en wat leuk Eri, ik doe dat ook met de kaartjes die ik krijg.

      Verwijderen
  8. Mooie kaart Anita!
    Heel mooi gemaakt met die prachtige bloem!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige bloem op je verjaarskaart Anita !
    Fijne woensdag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige bloem op je mooie kaart.
    Proficiat met je winnende kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met de mooie bloem. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige bloem op je mooie kaart Anita en gefeliciteerd met je toppertje

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dit soort kaartjes zijn zeker lastig te fotograveren, maar is zie helemaal wat je bedoeld.
    Het is een hele mooie, de bloem, wauw, prachtig is die.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met een hele mooi Bloem.
    Mooie zachte tinten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Anita, wat een leuke kaart met dat embossing en de mooie bloem! Het ziet er chique uit.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart. Altijd weer een opsteker.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very pretty and soft card. Thanks for joining the challenge at Love To Craft Challenge Blog. Dorlene DT LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful! Thanks so much for participating in the Kreativetanten Challenge this time and good luck

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===