Volgers

zondag 14 februari 2021

Jij bent jarig vandaag!!

Er is er een jarig hoer hoera !

.Ik heb de mooie krans van MD uitgestanst 
beïnkt en verhoogd op het plaatje geplakt.

Onder de krans een plaatje van Jeanne`s art
het zijn zo`n schattige vogeltjes.
Verschillende bloempjes uitgeknipt,
de vlinder ben ik ergens op mijn volle bureau kwijt
geraakt, die vond ik terug toen de kaart verstuurd was 🙈


Gebeurt dit bij jullie ook, ik moet echt een bakje
gaan klaar zetten met wat ik op de kaart wil hebben.

Oja vergeet het nog bijna, in elke hoek van de kaart
2 score lijntje getrokken ditmaal schuin.


Een rode strik en strasssteentje, en rode hartjes
die vielen uit het randje.

De jarige heeft de kaart ontvangen
 en ik mag hem nu laten zien.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita 

68 opmerkingen:

  1. Ik herken het schattige plaatje,je hebt het een mooi plekje gegeven op je mooie kaart Anita. De schuine scorelijntjes zijn een mooi detail.
    Oja je zoekt je vaak het ongans maar ben blij te horen dat jij er ook een (creatieve)bende van maakt op je bureau ��
    Fijne zondag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, hihi soms wel meer dan een creatieve bende 😂 liefs xx

      Verwijderen
  2. Leuke kaart ! Ik herken het ook. Ben ik iets kwijt en kan het nergens vonden. Vaak ook nog de prullenbak ingedoken.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met de krans, het leuke voorjaarsplaatje en de hartjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Darling picture and card, lovely design. Happy St
    Valentine's day. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een snoezig plaatje Anita....je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kranskaart Anita!
    Leuk die schuine scorelijntjes!
    Eh ja ik ben ook met zekere regelmaat iets kwijt tijdens het knutselen hihihi om het even later weer terug te vinden...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, die vogeltjes zijn zo schattig.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor ik ben nog niet jarig;)....

    Prachtige kaart in mooie zachte tinten en
    de score lijntjes zijn mooi detail. En ja ook ik
    heb een creatieve chaos op me bureau. Lijkt soms wel
    of er een bom ontploft is.

    Fijne dag Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, je staat op de kalender ☺ dankjewel Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart in deze zachte tinten.
    Ik herken het plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    wat een enig kaartje is het met een schattig plaatje! En oh wat herken ik dat! Gek, he dat je dan denkt dat je de enige bent die zoiets heeft. Zo'n bakje is nog niet zo'n gek idee..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ger-Janne, Ik meende ook dat ik het alleen zou zijn hihi mis gedacht er zijn er meer die zo`n bureau hebben. Het bakje heb ik al in gebruik bevalt goed.

      Verwijderen
  12. Mooie kaart met een schattig plaatje, leuk met de bloemetjes erbij
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die vogeltjes! Nouja, de hele kaart is geweldig mooi!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart met deze leuke krans. Het vogeltje past er mooi in. Ik heb vaak een bakje voor de msljdn op tafel. Ben jaren teug eens een bloemetje kwijtgeraakt nooit meer gevonden... dus weer gekocht. Afgelopen week viel er een heel klein malletje precies in mijn snipperbak. Tenminste dat kon haast niet anders. Dus dd hele bak op dd grond gegooid en meteen de bak uitgezocht. Die middag geen kaarten meer gemaskt maar dd bak uitgezocht en ja dd mal kwam te voorschijn . Het was ee heel klein takje. Maar ik heb de mal terug gevonden en de doos weer netjes. Het kan soms raar gaan. Heb ook al eens een stempel tussen het papier gehad. Had daar al een paar dagen naar gezocht.. niet te vinden. Een paar weken later kwam de stempel weer te voorschijn. Sus ik probeernu beter op te letten... maar ik lees dat het ons allemaal wel overkomt dat we iets kwijt xijn.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trijntje, o ja herken het helemaal een hele dag bezig geweest om 1 klein malletje te vinden het gedeelte waar ik zit en uit stans alles op de kop gezet niets te vinden. 3 dagen later bedenk ik mij, ik heb een lade kast door mijn man gemaakt en daar liggen mijn mallen op wat als het van de plaat afgevallen is, en ja wel het lag 6 platen lager op het tussenschot pff ik gelukkig. Nu heb ligt erop de magneet vellen een wit papier daarin heb ik de mallen uitgestanst zo dat ik gelijk kan zien of ik iets mis en waar ik het terug moet leggen.

      Verwijderen
  15. Schattig die vogeltjes en bloemen bij de krans en de rillingen een super detail! Hou maar op..komt hier héél regelmatig voor..soms ligt het pal voor mijn neus maar kijk ik er gewoon overheen maar soms is iets écht spoorloos..net als 2e sokken hahaha.. we hebben verslindende monsters in huis 😉.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rillijnen..niét rillingen 🤣

      Verwijderen
    2. Dankjewel Irene, het is wat als je het niet kunt vinden, ik vind het zo jammer als ik iets kwijt ben, Liefs xx

      Verwijderen
  16. Heel erg lief kaartje! Ik ben ook vaak iets kwijt. Soms blijft het aan de mouw van mijn trui plakken aan de onderkant. Dan vind ik het pas als ik naar bed ga en mijn trui uittrek.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy, wel fijn dat je het terug vind, fijne avond.

      Verwijderen
  17. Mooie kaart Anita. Leuk hoe je het lieve plaatje in de krans hebt verwerkt. Ik raak ook wel eens iets kwijt en soms ben ik iets kwijt en ligt het gewoon voor mijn neus, hahaha, ik ben wel eens chaotisch 😂. Ik vind het altijd wel terug gelukkig.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, als ik te veel wil dat is het moment dat het bij mij verkeerd gaat.

      Verwijderen
  18. wat een mooie kaart Anita! Ik ben helemaal verliefd op die vogeltjes.
    En wat die verloren stansjes betreft .... ik zeg niks .... hahaha.
    Liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief verjaarskaartje!
    Oh herkenbaar zoek me suf en een dag later lag het gewoon voor mn neus.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super lief kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattige vogeltjes op je mooie kaart.
    En ja, ik was laatst immers die stempel kwijt....ruim 20 cm lang istie.
    En ik kan me ook weleens het ongans zoeken naar iets wat je op je kaart wilt plakken en dan zeker weten dat je het klaar gelegd hebt. Uiteindelijk komt het wel te voorschijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet je had hem wel weer gevonden de stempel?.
      Xx

      Verwijderen
  22. Beautiful card and what a sweet image Anita.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart, die krans lijkt zo mooi.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor de leuke kaart Anita. Hij staat hier in de huiskamer en zo kan ik er nog lang van genieten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Goed idee om een rond plaatje in de stans te verwerken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtig kaartje met de schattige vogeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lief plaatje en schattig kaartje, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje met die mooie krans. Ja ik raak ook regelmatig wat kwijt op mijn bureau om het later weer terug te vinden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een LIEF kaartje Anita. Die vogeltjes zijn PRACHTIG en helaas al gevlogen. Je titel klopt helaas niet.....hihihi.....ik ben vandaag niet jarig ;).
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is inderdaad een schattig plaatje zeg!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje, mooie kleurencombinatie en een lief plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What a pretty card. Thanks for playing along with us at Crafty Hazelnuts Patterned Paper.

    DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===