Volgers

zaterdag 27 februari 2021

Kaartje gelift!

Vandaag een lift kaartje voor de 
challenge van 
carlinskaartenparadijs


O wat wilde ik graag mee doen bij deze challenge
maar de tijd  liep mij weg zou ik het nog halen 
ja het is me gelukt.

De eerste ging al gelijk fout de inkt viel op mijn kaartje
en jawel hoor met de stempelzijde naar beneden.
 weer een nieuwe poging wagen.

De spetters waren op het eerste kaartje veel mooier
( vind ik dan hihi)

Nu ging alles naar wens gerild, spetters gemaakt
en gestempeld.

Bloempjes uit gestanst en opgeplakt.

Het te liften kaartje vind je hier.


Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

44 opmerkingen:

  1. Goedemorgen! Dat is een mooie! Mooi bloem ook.

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, dat is balen hè, als je door zo'n onhandigheidje een kaart verprutst. Daar moet ik dan altijd wel even over foeteren.
    Je kaart is prachtig! Ook de eerste versie is mooi. Ik snap dat je die wilde liften.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nynke, het was ook even nadenken hoe ik het gedaan had hihi.

      Verwijderen
  3. Mooie kaart, heel CAS. Jee dan kun je echt foeteren ja als de inkt precies verkeerd valt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, je kunt dan wel even uit je slof schieten.
      Liefs xx

      Verwijderen
  4. Wat een mooi CAS kaartje. Een heel herkenbaar verhaal met dat inkt.
    Helaas me ook al een paar keer overkomen en wat boel je dan.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje heb je gelift met de fragile bloem erop sjiek hoor
    dank je wel voor je mooie verjaardags kaart die ik gisteren kreeg
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, ik dacht stuur hem maar op tijd want op maandag het is weer een tussen jaar voor je.
      xx

      Verwijderen
  6. Prachtige liftkaart Anita.
    Mooie kleuren.
    Fijn dat het goed gelukt is.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi met de spetters en het stansje.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige lift van je eigen kaart! Chique in het wit met die spettertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Anita. Heel fijntjes. Jammer is dat als je stempelkussen precies verkeerd om valt. Het is mij ook wel eens overkomen en dan precies net als de kaart klaar is..
    (ik reageer weer vanaf mijn DT account, want die robot kwam gisteren weer plagen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne ik lees dat ik toch niet de enigste bent die het overkomt.

      Verwijderen
  10. Mooi gelift Anita
    Prachtig rustig kaartje
    Tja is mij ook al diverse keren overkomen, dat ik op het laatste moment iets laat vallen op mijn afgemaakte kaaartje, grgrgr niet leuk maar ja dan maar weer een creatieve oplossing zoeken en vinden hihihi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, dit oeps momentje was niet meer op te lossen geen probleem, die kan ik gebruiken voor een andere project met een oplegvel dan zie je er niets meer van.
      Liefs xx

      Verwijderen
  11. Prachtig.
    Het ziet er bijna breekbaar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, vind ik ook heel teer, vind deze stans ook zo mooi als condoleance kaart dan zonder spetters met iets anders wat weet ik nog niet.

      Verwijderen
  12. Je bent nog op tijd Anita.
    Je kaartje is supermooi geworden.
    Mooie bloem en de spetters erbij vind ik ook heel leuk om te zien.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi CAS kaartje Anita. Leuk gespetterd erop 😊
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat kan een eenvoudige kaart mooi zijn!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie CAS kaart heb je gelift Anita....ik hou ervan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful CAS card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn allebei prachtige kaartjes! Staat heel erg mooi die spetters erbij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Anita. De spetters geven zo'n leuk effect, de bloem is mooi fijntjes. Ik houd van dit soort kaarten. Leuk om van jezelf te liften hè. Hahaha, dat heb ik nu ook altijd dat de inkt altijd verkeerd terecht komt. Ik heb ook wel eens gehad dat ik ipv mijn stempel het stempelkussen op een lay-out drukte, toen moest ik een groot vlak wegwerken 😂.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, het is me al een keer overkomen, alleen nu had ik het zo druk en dan gebeurt altijd op een moment dat het echt niet uitkomt.

      Verwijderen
  19. Wat een prachtige lift van je eigen kaart. Ik vind deze misschien nog wel mooier dan het origineel. Vind deze witte bloem heel subtiel tussen de spetters.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Knap gelift en ik vind ze beide erg mooi en sjiek Anita.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===