Volgers

zaterdag 2 mei 2020

Tere bloem en verf spetters.

Het is weekend !!
Jammer dat het weer een beetje kouder is.
Heel fijn dat het geregend heeft pollen en ik 
zijn geen goede combinatie samen. 
Ik heet Marjan van harte welkom leuk 
dat je mijn volger bent geworden. 
Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Ook aan Rosina een warm welkom.
Bedankt voor jullie leuke en lieve berichtjes 💖


De basis is een witte parelmoerkaart, eerst zijn er rillijnen gemaakt.
 Verf spetters gemaakt met paarse /lila kleur parelmoerverf.
De 2 bloempjes die zijn merkloos, deze heb ik niet helemaal
vastgezet op het papier voor een speels effect.


Hier zie je toch het kleurverschil met fotograferen
 van liggend naar staand ,1 minuut later genomen dan de eerste.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Blijf gezond en pas goed op je zelf.

  


36 opmerkingen:

  1. Wat een chique CAS kaart met die mooie parelmoerbloem en de spetters.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en zeker chique kaart, heel subtiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijlvolle CAS kaart Anita! Het papier heeft een mooie uitstraling maar je ziet ook steeds iets anders door het parelmoereffect. De spetters vind ik erg leuk erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Ben óók héél blij dat de regen de pollen heeft weggespoeld 🥵!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene, o heb je er ook zo`n last van zo onprettig die pollen.
      Liefs xx

      Verwijderen
  5. Wat mooi gemaakt, heel mooi effect met de embossingrand.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, het geeft net iets meer aan de kaart.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Super die kaart. Alles past zo goed bij elkaar. Knap!!. ja t'is idd goed dat het geregend heeft, mijn zoon en ik hebben er ook last van, van de pollen.
    Lovely card.
    Claudia

    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt niet leuk ook niet voor je zoon. Het heeft hier veel geregend en zelfs flinke hagelbuien. Ik hoop dat nu alles fijn weg is.
      Dankjewel voor je reactie.

      Verwijderen
  7. Heel stijlvol dit kaartje.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker weer nu, blij dat alle pollen weg zijn, ik nies me te pletter. Heel mooi en chique kaartje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Ans en dat kunnen we met kaarten maken niet gebruiken soms heb je van die kleine onderdelen.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met de tere bloemetjes en wat een stom kleurverschil he? Het is maar net hoe en wat voor licht er binnenschijnt. Mooi met de rillijnen gedaan,komen de bloemetjes nog mooier op. Een fijn weekend Anita en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het laat zich niet altijd fijn op de foto zetten.
      Als de kaart dan maar goed te zien is.
      Liefs xx

      Verwijderen
  11. Erg leuke kaart met de bloem en de spetters.
    Ook de rillingen lijnen zijn mooi op je kaartje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne, die kleine ril lijntjes maak ik graag en geeft een leuk effect.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Mooi dat tere bloempje tegen de parelmoer achtergrond met spetters Anita. Ik vind het een chique kaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,

    Ik kwam eigenlijk je kerstkaart bewonderen welke erg mooi is. Ondertussen ben je lekker bezig geweest en ben je 2 kaarten verder. Wat is dit mooie kaart met het tere bloempje!

    Ook ik ben blij met de regen, temperatuur iets minder in het hoge noorden is het nog wat kouder als in het zuiden.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel Ina, soms maak ik er meer in de week die ik dan gelijk plaats.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Anita! Super! Ja, het maken van foto's kan zo'n verschil geven. Maar het is prima te zien zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De woonkamer heeft grote ramen voor en achter genoeg licht zou je zeggen. Bedankt voor je berichtje GerJanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje mooi hoe je de bloem hebt verwerkt
    pollen in ik zijn ook geen goede combinatie dus fijn om even een paar dagen niet te niezen en te proesten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel Ellen, heerlijk zonder al dat niezen en jeukende ogen.
    Groetjes,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig stijvol kaartje Anita,
    dat fotograferen is soms wel lastig, ik krijg soms de kleuren ook niet goed, buiten foto's maken bevalt mij het best! Maar goed het is duidelijk te zien op jouw foto's
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, zolang als het droog en windstil is kan ik buiten foto`s maken.
      Liefs xx

      Verwijderen
  20. Prachtig.
    Juist dat hele tere van de bloem, wauw, mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie caskaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===