Volgers

donderdag 30 april 2020

Stained glass card

Hallo lieve allemaal.
Alles goed met jullie hier zover alles goed.
Wat doen jullie om je bezig te houden.
Een warm welkom aan Diny, gezellig dat we elkaar zijn gaan volgen.
Nu terug naar mijn kaart.
Ik was aan het spelen met mijn contour stickers
en alcohol markers en dit kwam er te voorschijn.
Stained glass heb ik het genoemd.
met dit kaartje doe ik graag mee met

52weekstochristmas
merrylittlechristmaschallenge
craftyhazelnutschristmaschallenge
thehollyandivychristmaschallenge


De contour sticker (Action) heb ik op mica geplakt en ingekleurd
met 3 verschillende kleuren alcohol markers 2 groene
en 1 rode kleur. (Action)
Ik had nog restpapier liggen en daar heb ik de rand van gemaakt.
met het scoreboard heb ik 4 lijntjes getrokken en
Joy to the world gestempeld.




Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Kruisje bolletje kaart,

Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

.
 

62 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anita! Stained glass, mooie naam voor deze bijzondere kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan Anita, en ook de tekst is er erg mooi bij.
    Het is een vrolijk geheel.
    Een fijne donderdag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, jij ook een hele fijne dag.
      Zover ik weet staan nu weer alle foto`s op mijn blog die verdwenen waren pff wat een werk.
      Liefs xx

      Verwijderen
    2. Ja ik weet het...balen! Had je nog melding gedaan bij blogger?

      Verwijderen
    3. Er kwam van alles tussen gisteren en ben ik het vergeten. Staat nog wel op mijn lijstje.

      Verwijderen
  3. Die is mooi. Heel leuk idee zo'n glas in lood raam!
    Fijne dag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, zo`n contour sticker leent zich hier goed voor.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Mooie kaart en geheel in stijl.
    Wat ik doe om me bezig te houdeh, rommelen in huis, we zijn aan het verven geweest, en freubelen en gezellig lezen.
    Hier is alles al die tijd wel in zn ritme gebleven iedereen gewoon aan het werk...alleen ik iets minder om de week.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Elly, dat is wel heel fijn dat je ritme zo wat het zelfde is gebleven. Het verven komt hier ook om de 2 jaar weer terug toch een hele klus maar als het af is dan is het weer top in orde.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Anita
    Wat leuk deze kaart in mooie techniek
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Martha dankjewel, met zo`n sticker wil het wel lukken. Enige nadeel is je moet hem wel in 1 keer goed op het papier zetten 😀 anders gaat het mis.🙈
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie stainglass kaartje Anita , fijne techniek .
    Hier ben ik aan het knutselen of opruim klusjes doen
    Superleuke donderdag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Epie, ik heb vanmorgen ook mijn knutsel kamer voor de helft op geruimd, net beeld bellen vergaderd en dat ging ook prima.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart, wat een mooie techniek.
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan met het mica ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje het is net glas in lood, mooie techniek is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, wilde weer eens iets anders maken. Ik heb nog legio van deze stickers liggen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Wat een mooi effect geeft dat die stickers op mica en dan gekleurd! Leuk bedacht!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Trudy vooral als de zon er op schijnt.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  14. Prachtige kaart Anita!
    Wat heb je dat mooi gedaan en Stained glass is een mooie naam!
    Ik ben voornamelijk in mijn hobbykamer te vinden.
    Wij wandelen veel en in de tuin werken of met een goed boek vind ik ook erg leuk.....kortom ik verveel me geen moment!
    Groetjes en blijf ook gezond he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ver velen doe ik me ook niet Diny dat is wel fijn in deze tijd. Als het even kan ben ik elke dag in de hobby kamer. Bedankt voor je berichtje.

      Verwijderen
  15. Heel mooi Anita. Leuk met die mandala. Echt een glas in lood effect!
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine, ik vind het heel gezellig om mee te doen.

      Verwijderen
  16. Mooi zoals het randje qua kleur bij de alcohol marker past.
    En hele mooie CAS kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne heb er wel even voor moeten zoeken in de stapel papier.

      Verwijderen
  17. Leuk effect geeft dat kleuren op mica. Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Henriët, en het zo zo leuk om te doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Wat een leuke techniek zo, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, die contoursticker is supermooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Enny de sticker ging gelukkig in een keer op de mica.

      Verwijderen
  20. Prachtige kerstkaart met de stickers .
    Leuk bedacht , en mooi ingekleurd.
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig effect dat kleuren op Mica Anita. Een mooie warme kerstkaart is het geworden.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Miranda, mijn kaartje voor de volgende week staat al ingepland.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  22. Wat een prachtige stikker en wat heb je dat mooi ingekleurd! Heel apart! Fijn dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Anita, wat geeft het een apart effect met die alcohol markers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook vooral als er een lichtje achterstaat.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  24. Mooie kerstkaart met deze leuke sticker, geeft een mooi effect,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart en heel mooi ingekleurd deze kaart, nee ik verveel me nog steeds niet heb genoeg te doen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn voor je Marian, bedankt voor je bezoekje.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  26. Heel mooi dit kaartje Anita ...leuk die mooi ingekleurde bloem...en inderdaad lijkt op stained glas ..ofwel glas in lood..prachtig gedaan met een mooie tekst erbij...
    dank je wel voor je leuke reacties 's morgens vroeg op mijn kaartjes...je bent er ook altijd vroeg bij...
    Ik doe dat ook wel graag..mijn man blijft in de regel tot 8 uur slapen..Ik ben op 7 uur er altijd uit..en dan heerlijk rustig ff blogjes er op naslaan
    bedankt voor deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Rosina, de dag begint hier tussen 4.00 en 5.00 dan ben ik klaar wakker de pijn van de reuma word te groot. Even wat rondlopen en wat huishoudelijk werk, dan computer en blogrondje maken. Als mijn man op staat een ontbijtje enz.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  27. Wat een leuke kaart met het ingekleurde mica.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart, met een super mooi effect !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart heb je met deze contoursticker gemaakt. Wel een toepasselijke naam "stained glass". Je hebt ook mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wies, Ik doe ook met een andere groep mee en hun thema was stained glass voor deze week.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  30. leuk idee met die contourstickers!
    voor mij is deze periode net als alle anderen, ik ga gewoon werken... Enige is dat verenigingswerk stil ligt en dat ik helaas niet naar mijn pa kan (woont op een ur rijden en wordt beschouwd als verboden niet-essentiële verplaatsing...)
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach dat is zo jammer voor je Nancy en voor je vader, hopelijk mag het binnenkort weer.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===