Volgers

zaterdag 17 april 2021

Alles in wit.

Een witte kaart werd gevraagd
daar weet ik wel raad mee.

Wat heb ik genoten van jullie reacties op mijn witte met zilveren
kerstkaart dankjewel daar voor.

Er komen wat kaartje online deze week
een aantal jarig waaronder mijn dochter 😍

Stay tuned en tot morgen.

Nu naar de kaart!


Het werd  dit keer geen kerstkaart 
die maak ik al vaak in het wit.

Nu een kaartje voor een liefhebber van uilen
hihi ik heb er wel maar 1 op de kaart gezet.


Witte parelmoer basis kaart geembost met MD DF 3424
dan LR0 238 deze 2x uitgestanst en aan elkaar vast gemaakt.

Hier op  de swirl CR1244 gebruikt en  
in het midden deze prachtige uil CR 1274 
boven aan een strik vast gemaakt.


Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita 

40 opmerkingen:

  1. Zo mooi!!
    En heel knap, echt helemaal wit, het heeft iets chique's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuke details heb je gebruikt
    ik heb ook de challenge gezien en gisteren eens zitten denken wat ik ervoor ga maken ik vind hem lastig maar wie weet wat er nog komt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen gaat je zeker lukken. Het is een leuke challenge , zelf wilde ik iets anders dan een kerstkaart maken deze keer.

      Verwijderen
  3. Echt jouw ding zo'n prachtige witte kaart, ik vind dat juist héél moeilijk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene, en bij mij is het net omgedraaid vind meer kleur moeilijker xx

      Verwijderen
  4. Mooie stijlvolle kaart Anita
    Prachtig in het wit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very elegant - that´s a beautiful project.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable card white on white looks so classy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze leuke witte kaart was dus appeltje/eitje voor jou, voor mij is het wat moeilijker! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, toch net wat anders als een kerstkaart :) dat vind ik nog makkelijker.

      Verwijderen
  8. leuke kaart
    bedankt voor het mee doen aan onze witte challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie en chique kaart zo helemaal in 't wit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die kaart sjiek geworden. Het is een leuke uitdaging met wit te werken. Heb mijn kaart ook al klaar maandag komt die online. Was erg leuk om te doen. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent echt een kei in witte kaartjes. Zó mooi deze!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooie witte kaart op jouw herkenbare mooie manier Anita.
    Zelfs de strik match zo mooi,prachtig,
    Een fijn weekend en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, ik weet het, daar ben jij zo goed in. Je kaart is prachtig! Hel mooie gedaan. ik heb er heel veel moeite me om en helemaal witte kaart te maken, maar ik ga wel mijn best doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt met de sneeuwwitte uil.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi wit kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Anita!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooi Anita kaart, had hem nog niet voorzien komen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gemaakt! Prachtig hoor, en dat voor zo'n lastige challenge.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart is het geworden
    Gezellig dat je meedoet met de "wit-tinten" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje geworden.
    Super dat je mee doet met de "witte" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie witte kaart! Mooi met die uil.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sehr elegant und edel schaut deine weiße Karte aus. Viele Dank für deine Teilnahme bei der Friendship-Challenge.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a gorgeous card! It is so striking! Thanks for joining us at SheepSki Challenge. Julie, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie uilenkaart Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze "witte'challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige uilenkaart Anita, heel sjiek,
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooie kaart! Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===