Volgers

zondag 18 april 2021

Jij bent jarig

Vandaag een gestempeld kaartje
met verschillende Craft Sensations setjes.


Mijn dochter is vandaag jarig hoe
 anders met het vorig jaar toen was ze hier 😊 bij ons.
In mijn haast om de kaart op tijd te versturen naar Australië
heb ik niet goed opgelet met foto`s maken
dit is de enige foto die ik heb  gemaakt. 😒

De basis is een witte kaart en gestempeld heb ik met
Rich Coco van Memento.

Ze heeft laatst een fiets kunnen kopen om vrij door de stad te kunnen fietsen
van alles geprobeerd om in het mandje te zetten, alles was te groot
en toen vond ik dit kleine hondje hij paste er precies in.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita
 

44 opmerkingen:

  1. Lovely card for your daughter, the mail to us here in Australia has been slow so I hope she gets this card soon...xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Annie, strangely enough, the card arrived 4 weeks ago. 😊 xx

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van dochter Anita.

    Prachtige kaart heb je gemaakt voor haar met dat lieve hondje in het mandje voor op de fiets.

    Leave groetnis Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ina, ze was zo blij met haar fiets ze is dat zo gewend vanuit thuis. fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor je jarige dochter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en door de fiets héél persoonlijk dus ze heeft vast a lovely day jullie jarige dochter! Onze girls hebben vorig jaar na 10 jaar zónder o9k fietsen gekocht..eerst even in de buurt geoefend en getraind want het is er enorm heuvelachtig. De kleine meid vind het hélemaal het einde..vooral down the hill ☺️.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat geloof ik graag als je in een heuvel gebied woont, en fietsen is toch echt Hollands xx

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag Anita, ja ik weet het nog vorig jaar....wat vliegt de tijd dan toch he?
    Je maakte een prachtige kaart voor haar,erg leuk hoe je de stempels allemaal gecombineerd hebt,dat was vast een hele klus!
    Hoelang is je kaart nu onderweg naar Australië?
    Een fijne zondag en een dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma de kaart is zowat 4 weken onderweg geweest dus heel snel deze keer. Het lijkt altijd zo makkelijk stempelen toch benodigdh het veel maskeren om alles netjes te doen. Fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
    2. O dat is snel? 🙈
      Het is je goed gelukt hoor,je bent een creabea! Xxx

      Verwijderen
  7. Ja, dat weet ik nog, dat je daar toen over schreef op je blog, dat jullie dochter bij jullie was. Was toen nog heel spannend met terug gaan!!
    Wat een kaart met liefde maakte je dit jaar. Zo mooi, die fiets en het tuin tafereeltje. Hihi, je had echt haast, want normaal maak je meer foto's, maar geeft niks hoor, het is goed te zien op deze ene foto, dat het en super mooie kaart is.
    Eet maar een lekker taartje vandaag, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne de tijd vliegt 29 alweer en het jaar is omgevlogen ondanks de C tijd.

      Verwijderen
  8. Allereerst van harte met je dochter, Anita!
    Ja vorig jaar kon ze toch vanwege Corona niet so snel meer terug?!
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt, ha lijkt Saartje wel op mijn fiets!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, eerst kon ze niet terug nu niet deze kant op. Fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter...jee een jaar geleden alweer he, ja ik weet het ook nog.
    Mooie kaart heb je voor haar gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke stempels schattig het hondje in de mand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oeps ook natuurlijk gefeliciteerd met je dochter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van Harte Gefeliciteerd met je jarige dochter! Tjonge, wat is de tijd toch snel gegaan, ik weet ook nog dat ze vorig jaar lange tijd bij jullie is geweest door corona. Je hebt een mooie toepasselijke kaart voor haar gemaakt. Leuk met het hondje in de mand. Wie zoekt die vind! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi hij zat goed verstopt Eri, is ook maar heel klein, fijne zondag.

      Verwijderen
  13. Wat heb je een mooie stempelkaart hé je gemaakt voor je jarige dochter. Zo leuk met het hondje in 't mandje. Mijn dochter heeft een shi-ztu en zij neemt hem overal mee naar toe, op de fiets in 't mandje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je dochter Anita en je hebt een mooie toepasselijke kaart voor haar gemaakt. Die heeft een lange reis gemaakt dus.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda ik vind dat hij vlug gearriveerd is normaal 2 maanden eer het daar is. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Hoi Anita,
    het is misschien niet de mooiste foto van de kaart, maar de kaart is wel ontzettend leuk en persoonlijk met wat je erbij vertelt.
    Heel erg leuk, dat hondje in het mandje...Enig!
    Ik heb net een weekendje weg in september geboekt. Je raadt nooit waar (hahahaha, kom ik net achter)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze geniet van de fiets, hihi je maakt me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en wat een leuk tafereel heb je voor haar gemaakt! Een fiets op een kaart vind ik zelf altijd erg leuk! Schattig dat hondje in het mandje! Het zal nu wel weer even duren voordat je je dochter in het echt kan zien.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel Trudy, inderdaad dat gaat langer duren eer ze weer deze kant op kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niet zo makkelijk denk ik, enkel stempelen,
    leuk tafereeltje heb je zo bijeen gestempeld,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach wat een geweldig leuke kaart heb je voor je jarige dochter gemaakt Anita. Maar wat zit ze ver weg zeg, woont ze daar permanent?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bernadet, we hopen dat ze binnen een paar jaar weer terug zijn.

      Verwijderen
  21. nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag en een mooi kaartje Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a lovely card,

    Thanks for sharing with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely card! Thank you for joining our Creative Moments challenge. Looking forward to seeing you again.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===