Volgers

dinsdag 27 april 2021

April showers bring may flower.

Een fleurig kaartje met een paraplu
en regendruppels erboven.

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties 
op mijn kaartjes van gisteren en op het theedoosje.

Vanmiddag neem ik tijd voor mezelf en ga ik 
helemaal niets doen 😊 

De robot bij blogger is mij aan het plagen al dagen lang
soms kan ik helemaal geen berichtje achter
maar weet dat ik jullie leuke en mooie 
blogberichten wel allemaal gezien heb!


Het kaartje eerst gerild daarna het parapluutje
 gemaakt uit verschillende snijmallen.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

18 opmerkingen:

  1. A pretty Spring creation, lovely to see you at Allsorts Rainbow challenge this week, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That´s a beautiful project.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geraak soms niet op je blog...terug een knappe kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    zo vervelend die robot. Ik weet er alles van. Maar omdat ik nog een account heb, kan ik daarmee reageren. EN het gekke is dat ik daar de robot niet tegenkom.
    Je kaartje is erg leuk. Vrolijk met dat bloemetjespapier.
    En het theedoosje voor Annelies is ook mooi geworden.
    En ben je lekker niets aan het doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje! Mooie tekst. Die Engelsen hebben soms van die mooie spreekwoorden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met bijpassende tekst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk parapluutje in een mooi dessin. Mooi kaartje Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om de paraplu in het zelfde bloemetjespapier te maken.
    Heb je genoten van het niets doen?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zachtjes tikt de regen...

    Heel mooi kaartje Anita.
    Blogger is inderdaad vervelend, kan
    ook niet altijd reageren en het duurt soms uren voor kaartje online komt. Ook de geplande.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anita: your springtime card is very sweet and definitely brings to mind the sentiment you placed on your tags! Thanks for linking your pretty card to Createful Heart Design challenge blog! --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Anita. En met dat parapluutje (als het dezelfde is dan) was ik eergisteren ook mee bezig, het papier lijkt er ook bijna op...hihih toevallig.
    Maar dat duurt nog even voordat hij online gaat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze kaartjad ik even gemist Anita
    Maar ik maak het goed zoals je ziet
    Wat leuk al die kleurtjes bij elkaar en die tekst is ook zo leuk!
    Mooi kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very pretty card and love your pretty flowery umbrella! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OH so pretty! Love that pretty umbrella! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘April Showers’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow Anita, Great design for our current challenge, "APRIL SHOWERS. " ♥ delightful design and colours.
    Thanks for joining in at [aNNie Designer for Double D challenges
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A very pretty card with this wonderful design and details!
    Thank you so much for joining us at Allsorts challenge this week!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a sweet card. I love the pretty patterned paper!! Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at the Double D Challenge. Hope we see you back again soon!!
    Judy~ DD DT
    {Judy's Happy Place} Stop by and see me!!!!



    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===