Volgers

dinsdag 27 april 2021

Hiep hiep Hoera voor Annelies

Vandaag 2x een blogbericht
maar eerst deze 
eergisteren was Annelies jarig
voor Annelies had ik een theedoos gemaakt.

Een dankjewel aan Annerieke voor het patroon.
het is de eerste keer dat ik zo`n thee doosje maakt


Met papier van CS heb ik dit doosje gemaakt
een bloem stans met 3 blaadjes
 lint boven on onderaan het doosje.
 het doosje is gevuld met thee en wat lekkers 
voor bij de thee.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:


Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief theedoosje!
    Fijne dag vandaag XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi theedoosje met de grote bloem. Altijd leuk om te geven, en te krijgen! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig theedoosje heb je gemaakt Anita.
    Dankjewel voor je berichtje op mijn blog....het pakketje voor onze kleinzoon kwam een dag voor zijn verjaardag aan en is 42 dagen dagen onderweg geweest.
    Groetjes Den een fijne Koningsdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi doosje met de mooie bloem en het leuke papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Anita
    Leuk kadootje op deze manier!
    Fijne koningsdag Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel lief mooi theedoosje Anita

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful! I like the paper so much.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi theedoosje met leuke bloem als decoratie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi theedoosje heb je gemaakt en ook de kaart van je andere post is erg leuk ik probeerde daar een reactie achter te laten, dat lukte niet, hier hopelijk wel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===