Volgers

maandag 26 april 2021

Baubles no 29

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien 
met de schattig kerstballen stempelset
die ik won bij abcchristmaschallenge.


De basis is een witte parelmoerkaart en
gestempeld heb ik met Memento rich coca.

Ik heb de kerstballen aan de woorden Joy en een
 ketting  uit het setje van de Wibra gehangen.


2x de zelfde kerstbal gebruikt wel 1x het binnenste gemaskeerd
de linker heb ik op gevuld met een andere setje.


Als laatste een embossing en een rillijntje gezet.
erg tevreden over hoe de super kleine stempeltjes
in de kerstbal passen wat vinden jullie er van.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

28 opmerkingen:

  1. Wauw die is echt mooi, heel elegant en ook tikkie romantisch...

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Anita. Wat een leuke kerstballen heb je opgehangen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Anita erg leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Anita.
    Jij bent al vroeg met ophangen van de kerstballen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne je kunt niet vroeg genoeg beginnen 😊

      Verwijderen
  5. Zo zeg, dit vind ik echt héél erg creatief bedacht!!!
    Wat ontzettend mooi gemaakt.
    Ik ga het proberen te onthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de kerstballen wat een leuk tafereeltje staat er op de linker met het konijntje leuk om ze onderaan het woord te hangen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om kleine stempels in de kerstballen te stempelen, mooie kaart, feestelijk met de strikken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met de kerstballen, je hebt ze prachtig opgevuld met de verschillende stempeltjes. Ze hangen prachtig aan de tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en leuk opgevuld!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je met je gewonnen prijs gemaakt. Leuk opgehangen met die strikken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Anita!
    Heel mooi gecombineerd met die leuke stempeltjes zo bij elkaar
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je heel mooi gedaan!! Knap hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous designs and wonderful red ribbon bows.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card. Thanks for joinining 52 CCT.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful Christmas card Anita. I like the vibrant red bows against the more subtle background. Thank you for entering the For A Child Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So beautiful card! Thanks for playing at 52 cct

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===