Volgers

zondag 25 april 2021

Tic tac your 40

Mijn berichtje ging een dag vroeger
 online dat de bedoeling was.

Vandaag mag hij dan echt online.

Een kaartje voor iemand die 40 werd
en vrijdag bezorgd werd.


Het werd een Dutch double fold kaart
ofte wel een afdak kaartje.

Dit leuk papier lag nog te wachten.
Op de voorkant 40 en HP stans 1x zwart 1x blauw 
net even langs elkaar geplakt.

Nadat alles gemeten en gesneden was ben ik begonnen
met stansen voor de binnenkant van deze kaart.


De saxofoon speelt het liedje
Happy Birthday to you!
Ze dansen  de lucht in.


Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

27 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere kaart Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het mooie papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen het model is al zo leuk.
    Knap, zoals je het gescrapt hebt, de buitenkant is zo anders dan de binnenkant, maar toch is het 1 geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model Anita
    Het lijkt inderdaad net een soort afdakje,
    Mooi gemaakt met die klok
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk model! Ik heb het patroon op mijn blog staan

    Erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige en stoere kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart voor een 40 jarige! Onzettend leuk model!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige aparte feestelijke kaart maakte je Anita, ook erg mooi papier. Een fijne zondag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, onze cateraar verjaarde en dan maak je een kaartje :) fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
  9. Prachtig kaartje Anita.

    Meende dat ik hem gisteren voorbij zag komen...

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ina, je hebt helemaal gelijk hij stond er even op, ik had hem voor de zondag willen in plannen was er met mijn hoofd niet bij en hij ging gisteren online. 🤣 liefs xx

      Verwijderen
  10. Super cute shape and birthday card design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk model en je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great design and color scheme. Thanks for sharing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===