Volgers

maandag 15 juni 2020

Rozen

Vandaag een hele fleurige kaart,
Voor deze kaart heb ik de sketch  gebruikt van
met deze kaart wil ik nog eens mee doen bij


Of het nu aan het weer ligt nergens kreeg ik de juiste kleuren
weer gegeven op de foto, zo jammer de kleuren zijn intens.

Voor deze kaart heb ik gekozen voor craft en verschillende 
dp uit een blok van Decotime, nog wat rest papier en vellum.


 Op het vellum heb ik Gefeliciteerd gestempeld met groen.
Ik wilde het niet prominent op de kaart zetten de rest
is al kleurrijk !


Bedankt voor de leuke reacties iedere keer weer!
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

42 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan Anita! Prachtig zo met het roze en het groene wat eruit springt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerlinde de kleuren zijn in het echt nog mooier helaas kreeg het niet goed op de foto.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Mooi met die groene hoekjes. Leuke toepassing van de sketch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fleurige bloemenkaart, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleurencombinatie zo Anita. Ik houd van bloemenpapier.
    Je hebt de sketch mooi uitgewerkt. Ik las aan verschillende kanten dat deze niet meeviel om te maken. Was slecht weer bij jullie gisteren Anita? Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het viel echt niet mee was een pittige sketch. De regen viel met bakken tegelijk uit de hemel, in de middag was het benauwd weer.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  5. Prachtige bloemen kaart.
    Leuk gedaan met dat vellum .
    Het groene haalt het helemaal op.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vellum geeft toch altijd zoiets liefs en zachts, héél mooi Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Anita! Ontzettend mooi hè rozen... Lastig soms die foto's maken, en ook frustrerend als het met de kleuren niet lukt. Wij maken vaak 's morgens rond half 9 de foto's, dan is de belichting vaak het best

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rozen vind ik heel mooi op papier en in het echt, Ik heb 14 struiken staan verdeel over mijn tuin.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  8. Leuk papier heb je gebruikt voor deze mooie kaart. Heel tof die tekst op het vellum.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart en heel mooi gemaakt Anita.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fleurige kaart met dat roze en felle groen, leuk dat vellum erop!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Anita, jammer dat het groen zo hard overkomt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb dat ook, de kleuren zijn op de foto vaak heel anders.
    Jammer, maar het idee hebben weer hoor.
    Mooie papiertjes gebruikte je.
    De kleine strikjes zijn leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel jammer van de foto's. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een fleurige kaart mooie kleurencombinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige rozenkaart, Anita. Het vellum en felgroen staat ook erg leuk erbij.
    Dank voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke maar pittige challenge Margreet!
    Groetjes, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kaart
    Dank je wel voor je deelname
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie fleurige en 3e bijdrage voor onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart zo in het rose Anita
    Geweldig leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===