Volgers

vrijdag 9 april 2021

Santa Claus no 25

Gisteren nog een kerstkaartje gemaakt
ik had nog wat op mijn bureau liggen.
en die papiertjes wilde ik eerst verwerken.


In het bruine papier ril lijntjes gezet 
geeft toch een leuk effect op de kaart
als je alleen de sfeer van  plaatje
 naar voren wilt laten komen.

Bovenaan het plaatje heb ik hulst 
met goud accent en
een strikje van touw vastgezet.


Bedankt voor alle leuk reactie
 op mijn kerstkaart van gisteren.

We besloten de wijn 😁 te laten 
leek ons toch niet zo lekker 
om 6.00 bij het ontbijt. 

Gelukkig na 9 uur hard werken 
door de mensen van de WML
was er om 7.30 weer water.
Ongelofelijk hoe vaak je
 een kraan opendraait
daar staat je zo niet bij stil.

 Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

26 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Gelukkig is je waterprobleem weer opgelost. Wijn is lekker, maar inderdaad niet bij het ontbijt, haha
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kaart en ik blijf dat een mooie effect vinden hoe jij de rillijntjes op kaarten verwerkt.
    Fijn dat er snel weer water was, ja heel vaak gaat die kraan zomaar even open.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk idee met de ril lijnen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi nostalgisch kerstkaartje Anita! Je vorige kaart is ook prachtig met je nieuwe stansjes. Gelukkig weer water!
    Alvast goed weekend Anita,
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje in de vintagekleurtjes en plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met het nostalgische plaatje! Gelukkig hebben jullie nu weer water.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk nostalgisch plaatje van Santa. Je rillijntjes staan er mooi bij. Fijn dat het waterprobleem opgelost is. Ik lust graag een wijntje, maar toch niet bij het ontbijt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card and super gorgeous design....have a lovely weekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kerstkaartje Anita
    Inderdaad het plaatje heeft zoveel moois in zich dat er weinig meer bij hoeft!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah your Santa is fantastic, what a lovely vintage image. Thanks for joining in with me over on Fezziwigs, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gelukkig hebben jullie weer water....we kunnen het toch niet missen he!
    Mooie kerstkaart heb je nog gemaakt Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer water uit de kraan kunt tappen en ja zo kom je erachter hoeveel je gebruikt.
    Mooie kaart ook die van gisteren ziet er toppie uit.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart met een nostalgisch plaatje, gelukkig weer water, je kunt echt niet zonder,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful vintage inspired Christmas card. It looks like something that could have been created 100 years ago! Thank you for entering the Something Funny Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beauty kerstkaart Anita.
    Altijd makkelijk om ze klaar te hebben, geen stress op laast van het jaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a pretty card. Thanks for sharing with us at Winter Wonderland. DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card with your holly..Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig vintage kaartje. Ik vind
    dit altijd bij Kerst horen.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Zoveel mooie details zijn er weer op terug te vinden.
    Fijn dat je weer water hebt, volgens mij echt wel lekkerder dan wijn ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele lieve nostalgische kerstkaart! En wat fijn dat je weer water hebt! Echt lastig als er geen water uit de kraan komt.
    We zijn natuurlijk verwend in Nederland!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zeker leuk, die rillijntjes.
    Mooi om de kaart verder zo te laten, nu staat het plaatje echt in de spotlight.
    Ik las je berichtje over de wijn en dacht "huh"?? Dus ik heb even terug gelezen...... haha, gek mens ben je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. MOOI kaartje Anita en wat LEUK om die rillijnen zo te zetten.
    Gelukkig geen wijn bij het ontbijt.....dan had je dit MOOIE kaartje waarschijnlijk niet kunnen maken ;)
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Great Christmas card. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vergeet die leuke rillijntjes steeds! Staat zeker erg mooi op je prachtige kerstkaart Anita. Lief plaatje ook. Ik ga snel verder lezen want loop achter en ik lees problemen met wijn en water......hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===