Volgers

maandag 19 april 2021

Wishing you brighter days to come

Ik kom vandaag voor de 2de keer nog eens
 gezellig een keertje voorbij
met een regenboog kaartje.

Het freubelen ging vanmiddag goed


Witte basis de regenboog die heb ik wel
 zelf moeten maken ik heb geen regenboog stans.

Het bekende manneke met de paraplu verhoogd opgeplakt
ach en die arme staat met zijn voeten in een plas water.


Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

30 opmerkingen:

  1. Wow - the card is wonderful.
    I like the layout with the rainbow so much.
    Thanks for sharing at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Anita! Je andere kaartje van vandaag is ook heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje met de regenboog.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan met de regenboog. Mooie verjaardagskaartje, leuk die afgeronde hoeken op deze manier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje hoor! Goed gevonden zo bij elkaar, de regenboog, de man in de regen en dan de sterke tekst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een gave kaart gemaakt Anita. Leuk gecombineerd die zelfgemaakte regenboog met die man en zijn paraplu. Als ik die zie moet ik altijd denken aan het liedje :Dancing in the rain. Een mooie kaart met een toepasselijke tekst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Miranda, ik had het zelfde met het liedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart Anita. De regenboog spat van het scherm.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje. Die regenboog is erg goed gelukt.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart! Je regenboog is mooi geworden en vind ik heel goed gekozen bij deze tekst. Wat is dat silhouet ook mooi!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Je regenboog is erg goed gelukt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je de regenboog goed gemaakt Anita, een hele mooie kaart!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf die kleurige regenboog met het zwarte silhouet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great message and such a pretty card. The colors are so bright and the dark silhouetted man pops out, too!

    Thanks for playing with us at Cut it Up for our How’s the Weather challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk met die regenboog!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a shame your card is not current for our challenge at double d, can you make another one similar for the challenge....love this ...xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===