Volgers

vrijdag 18 juni 2021

Een kleinzoon

Deze kaart maakte ik voor de Oma en Opa  van Jesse! 
In de kleuren rood wit blauw

Bedankt voor alle reactie op de verjaardagskaart
van Ans.



Ben ik blij dat ik afgelopen maandag 2 kaarten heb kunnen maken
deze kaart en de kaart voor Willemijn en haar man
Dat kaartje komt ook nog online.

Maar nu naar het kaart voor de kersverse oma en opa


En wat is er dan leuker om als er een kleinzoon geboren word
om het in deze stoere kleuren te maken.
De basis is wit met daarop een blauw dsp met vierkantjes

Met de Craftables CR1334 basic rectangle heb ik rechthoekjes gestanst
in verschillende  maten waarvan ik er 1 met de stempelset van KJ1701 maakte.


Daar onder het leuke rammelaartje van MD  en deed er nog een strikje 
aan vast maken.

Ik weet helaas geen nr van de rammelaar
als jij weet welk nr deze snijmal heeft dan hoor ik het graag.

Dan stanste ik enkele rode autootjes uit snijmal 
met MD Craftable CR1418

Ook wilde ik  nog Jesse zijn naam op de kaart verwerken
en dat deed ik door een van de snijmallen
van MD collectables garden nr 1346 te gebruiken en schreef de naam Jesse erop.
ik had nog een bloempot en daar zette ik het naambord in
daarop een klein lief konijntje met blauw strikje.

Dan zien we nog een leuk baby'tje van Eline nursery AK0054
 spelen met de rode Volkswagen Kever
deze zit ook in het super leuke setje van CR1418.
Het rechthoekje heb ik geembost met de EF DF3438


Op de envelop emboste ik nog 2 kleine voetjes.

Van hieruit wil ik GerJanne en Peter
heel veel leuke en mooie momenten
 toe wensen met hun kleinzoon Jesse.

Inmiddels hebben ze de kaart ontvangen 
en ze waren er blij mee.

Mijn reuma speelt zo op met dit warme weer, mijn
gewrichten zijn fors ontstoken dat ik  op de 
pauzeknop moet duwen. 
Hopelijk gaat het gauw weer beter.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

34 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een superlief kaart heb je gemaakt voor de kersverse opa en oma.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik miste je gisteren al met de wekelijkse kerstkaart Anita...maar knap dat je ondanks je pijn zo’n mooie kaart heb gemaakt (zelfs 2 want voor de papa en mama maakte je er ook 1...zo lief vind ik dat...onze zoon en schoondochter vonden dat ook zo leuk toen) Houd je haaks meid,een dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt voor de kersverse grootouders.
    Zo vervelend dat het niet gaat met je..wel knap dat je wat kaarten hebt kunnen maken, idd wat Wilma zegt die kerstkaart miste ik ook al. Maar als het niet gaat houdt het even op, dus hopend is deze hitte gauw voorbij voor je en wordt het wat dragelijker.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart voor de opa & oma van Jesse!
    Wat ontzettend balen dat je zo'n last hebt van je reuma en ik hoop voor je dat het snel beter gaat. Doe het maar rustig aan en sterkte!
    Een knuffel en groetjes, Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke babykaart voor de kersverse oma en opa.
    Vervelend voor je, dat je zo ongemak hebt van de reuma.
    Wens jou het allerbest.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje voor de oma en opa met fijne accentjes !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje in de blauwe kleurtjes met rode details zo leuk met al de vakjes met leuke spulletjes erin.
    het nummer van de rammelaar is LR0397
    sterkte met je reuma ik hoop dat het snel weer wat beter wordt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart voor de grootouders. Ik heb vandaag ook een kaart voor hub geplaatst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor de kersverse opa en oma.
    Sterkte met je reuma. Jammer dat het knutselen daardoor niet lukt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stoere kaart voor Opa en Oma, heel tof met de rode accenten, dat geeft de kaart extra veel pit. Bij Ellen is een foutje geslopen in het nr. van de rammelaar; het is LR 0307
    Wat balen dat de reuma zo opspeelt. Heel veel sterkte!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat een lief kaartje Anita
    Mooi gemaakt voor de oma en opa van Jesse
    Wat vervelend dat je zo last hebt met het warme weer, sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lief kaartje voor GerJanne en Peter, daar zijn ze vast héél blij mee! Sterkte met dit warme weer, hopelijk is het snel wat koeler zodat je reuma ook rustiger wordt! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Su0erleuke kaart met deze leuke afbeeldingen, ik denk dat GerJanne en Peter bedolven zijn onder kaartjes!
    Sterkte met je reuma, wat naar dat dit weer bij jou zoveel last geeft, rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schat van een kaart voor de kersverse opa en oma.
    Wat vervelend voor je dat je met dit weer extra last van je reuma hebt. Doe rustig aan en sterkte ermee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje heb je gemaakt!
    Heel veel sterkte met je reuma, wat vervelend voor je dat je daar zoveel last van hebt.
    Groetjes en liefs, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt voor de oma en opa van Jesse.
    Balen Anita, dat je reuma opspeelt met dit warme weer. Hopelijk word het snel weer wat koeler zodat het beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ;) Wat gaat GerJanne weer veel leuke kaartjes krijgen :) Heel mooi gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een LEUKERD is dit Anita en toch fijn dat je nog kaartjes hebt kunnen maken.
    Ik hoop voor je dat het snel weer wat koeler gaat worden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kArtje heb je voor ze gemaakt Anita! Onwijs veel sterkte met je reuma, heel naar als je dat heb! Wijs om even een pauze in te lassen!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi gedaan. Ook leuk dat je de enveloppe hebt versierd.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke kaart heb je voor de trotse Opa en Oma gemaakt, leuk deze vakjeskaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schattiggg kaartje. Ik vind de kleuren leuk!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anita! Superlief!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart heb gemaakt Anita!

    Kan me voorstellen dat GerJanne en Peter
    het een mooie kaart vonden.

    Hoop dat je reuma snel rustiger wordt.
    Ik heb gelukkig alleen last van de spieren.

    Beterschap en probeer naar je lichaam te luisteren😉

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk babykaartje voor de opa en oma van Jesse.
    Zullen ze blij mee zijn.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dank je wel Anita! Het is een ontzettend leuk kaartje en ik heb je al bedankt via de mail. Ook moest ik je bedanken namens Willemijn en Clemens. Ze waren verrast en vonden het heel leuk!
    Veel sterkte met je reuma. Gelukkig zijn de temperaturen nu wat minder hoog..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een lief baby kaartje
    bedankt voor het meedoen aan de challenge rood wit blauw
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige babykaart voor de kersverse grootouders Anita, en ik wens jou beterschap
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattig babykaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de “Rood-Wit-Blauw” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een snoepie!! Zo leuk!

    Bedankt voor het meedoen aan de Createful Heart Design Challenges!
    Diana DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. A great design and a cute keepsake.

    Thanks for joining us at the Createful Heart Design Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===