Volgers

vrijdag 21 januari 2022

Cas blauwe winter kaart nr 11

Een  CAS. slimline kaart werd het deze keer
 in 2 kleuren .


De randen aangezet met midnight bleu van Versa Magic
 en de sterren met een sjabloon van Craft Sensations


Met een sjabloon het onderste stukje gemaakt daar 
boven op met Versa Mark een swirl kerstboom gestempeld 
en met embossing poeder van WOW  wit bewerkt.

Vorige week was ik in de Aldi
en daar zag ik een stempel waar je zelf de tekst
mee kunt maken, lag hij in eens zomaar in mijn mandje 😊





Het is wel een gepriegel om ze te zetten de letters.

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn kerstkaart van gisteren.

Brrr wat was het koud gisteren geen enkele sneeuwvlok gezien.

Lieve groetjes Anita

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:




22 opmerkingen:

  1. Hey Anita,
    Wat een super mooie kerstkaart! Ook die van gisteren was een plaatje... Wat ben je al goed bezig!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie CAS kaart. Ja die stempel heb ik ook gehad, toevallig laatst weggegooid, idd een gepriegel en ik gebruikte hem nooit, en zo moet ik nog meer even wat doen, want krijg straks echt alles in mijn handen, dus dan maar gelijk goed opruimen als dat lukt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie caskaart heb je gemaakt.
    Zo mooi van kleur.
    Fijne dag.,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie strakke kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie CAS kaart.
    Op FB heb ik bij 1 groep waar jij een kaartje hebt geplaats, geschreven dat de link hebt niet doet. Later zag ik hem in een andere groep staan dus kon ik op je blog reageren. Fijne dag.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje, met de mooie boom in het echt nog veel mooie hij stond op mijn kaartje die ik met kerst van je kreeg
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige CAS kaart Anita!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een mooie CAS kaart Anita! Heel chique die zilveren boom. Leuk je eigen naamstempel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje is het geworden.
    En die stempel met je eigen naam is ook erg leuk. Mooi dat je daar tegenaan liep.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Anita
    Mooi die naamstempel, professioneel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pretty card. Love the falling stars. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Anita what a beautiful creation! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge as well as our 'Blue & White Winter' challenge over on the Double D Blog! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    P.S. Are you aware of the new color challenge that began just this month? It’s called COLORFUL OPTIONS CHALLENGE and the January color is BLUE … I hope you’ll come share this beauty with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful CAS creation! Love that Christmas tree! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Blue and White Winter Challenge. Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie CAS kaart in die koele tinten. Leuk zo'n naam stempel, ik heb er ook eentje maar vergeet hem bijna altijd te gebruiken. Ook je winterse kaart met de rode rand is mooi geworden, het plaatje wordt zo echt een blikvanger.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige CAS kaart maakte je Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie caskaart is het! EN die stempel is leuk zeg! Niet zien liggen hier, maar ik kan morgen even gaan kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful winter scene! Thank you for joining our challenges at Colorful Options and Double D!
    Diane DD DT and CO DT
    {Nellies Nest}
    {Double D}
    {Colorful Options}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Me again ... so glad you came to share this beautiful card with us at Colorful Options! Good Luck!
    Darlene
    COLORFUL OPTIONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely card. Thank you for joining us on the AAA Cards Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woww wat een beauty Anita! Prachtig CAS!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. CAS, yet elegant . Thanks for joining us at MLCCB
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===