Volgers

dinsdag 4 januari 2022

Happy mr snowman nr 2

We gaan weer door met kaartjes maken nr 2 alweer,
dit is wel een hele lange blogpost geworden.


Is hij niet schattige de sneeuwpop

hij mocht op deze 
 sketch staan van WTC 52


Hij heeft van alles verzameld
als snijmal nam ik het cadeautje uit de set van Amy Design

 
ADD10215 

De rest komt uit een boek, het grijze vlak is
geembost met de Holly folder van Lianne Creatief.


Een warm welkom aan Annie mijn nieuwe volger
Annie laat even een berichtje achter dan kom ik ook bij
jou een bezoekje brengen.

Dan had ik nog in december een prijsje gewonnen bij Creaties Suzan
zo leuk


en wel met dit kaartje 

En bij Carlinskaartenparadijs
was ik winnaar met dit kaartje


Dan wil ik nog graag de vele mooie kaartjes 
laten zien die ik van jullie kreeg
ben de tel kwijt of ik iedereen bedankt heb.


Eri-Wies-Caroline-Willma-Ank-Ellen-Daphne
Annerieke-Anemarie en Merit-Margreet.


Epie-Ellie-Diny-Ans-
Henriët-Marga-Martha-Karin-Angelique-Diana.


Elly-Ina-Marjolein-Lissane-GerJanne-Jantine-Elle-Jeanne.
Het was een genot om er iedere dag naar te kijken,
nu hebben ze nog even een plekje in mijn hobbykamer!

 Blijf gezond, groetjes Anita

We gaan deze week flink opruimen in huis
de kerstspullen zijn al weer boven, nu nog alles goed neer zetten 
en poetsen van boven naar beneden.

Dan heb ik nog een vraaag hoe het komt weet ik niet
maar ik vind verschillende recaties van jullie in 
mijn spambox heel raar, nog iemand van jullie daar last van?


Mijn kaartje laat ik mee doen bij:


41 opmerkingen:

  1. Hallo Diny,

    Wat een leuke winterkaart maakte je alweer!

    Oei, mijn kaartje is precies niet aangekomen... Ik stuurde het dik een week voor Kerstmis op... Jammer...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart! Zo een lieve sneeuwman. Mooi opgebouwd.
    Gefeliciteerd met al je toppers, en wat een mooie kaarten kreeg je, leuk is dat allemaal he.
    Ik zie mijn reacties nog wel gewoon in mijn mail.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk Elly het staat ook zo leuk aan de muur, fijn om te horen dat jij er geen last van hebt.

      Verwijderen
  3. Leuke kerstkaart Anita.
    Prachtige kerstkaarten heb je mogen ontvangen.
    Gefeliciteerd met je toppers.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een schattige sneeuwpop, zeker omdat je hem, met zijn blij snoetje, zo om het hoekje laat zwaaien naar ons.
    Je bent veel in de "toppers" gevallen zeg, leuk hoor.
    Ook verdiend, want je kaarten zijn heel mooi.
    De reacties op mijn blog komen ook vaak in de spam terecht, maar ik lees ze altijd door naar mijn blog te gaan en dan zie ik ze vanzelf.
    1 Keer in de zoveel tijd kijk ik in mijn spam of ik alles gezien heb.
    Ik kijk dus vaak de oudere berichten ook even na.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. En gefeliciteerd met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hee leuke kaart Anita en mooie kaartjes heb je ontvangen en prijs veel plezier ermee

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart met deze vrolijke sneeuwman..gefeliciteerd met je toppers.
    Ik krijg nooit reacties in de mail,die zie ik alleen als ik op mijn blog kijk.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een schattig kaartje. Vrolijk!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart met die leuke sneeuwpop, Anita
    Van harte met je topkaartjes!
    Ik kan je niet helpen wat betreft de spam, ik lees de reacties via mijn blog
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de sneeuwpop en leuke details
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met die gezellige sneeuwman.
    Hier wordt deze week flink gesopt en opgeruimd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anita,

    Ben toch nog maar eens terug komen kijken, maar zie niet echt verschil met vanmorgen hoor...
    Anders weet ik niet wat je bedoelt...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje met de grappige sneeuwpop die om de hoek kijkt! Ik krijg nooit reacties in de mail van mijn blog dus ik kan je niet helpen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, zo grappig met de sneeuwpop.
    Bij mijn komen er ook veel reacties in de spam-box, heel erg irritant ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card and song! Love the snowman.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat komt de vrolijke sneeuwman mooi om het hoekje kijken. Het is een heel leuke kaart geworden. Bij mij komen sommige reacties wel in mijn mailbox, maar niet bij de reacties van de betreffende kaart. Succes met het opruimen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart en leuk al die kerstkaartjes. Bij mij hangen ze in nog in de kamer!
    Heb je onze blogpost van 2Sisters õp 3 januari al gezien?
    En gefeliciteerd met je toppertje
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That´s a beautiful project. I like the cute snwoman.
    Thanks for joining us at Friendship Challenge.
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch!
    Bedankt voor het meedoen, en een goed/gezond en creatief 2022 gewenst.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstkaart met deze grappige sneeuwpop ! Leuk al die kaartjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Anita. Ik krijg geen mail, maar merk soms wel dat mijn reactie niet op het blog verschijnt, ook zo raar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is inderdaad een heel leuk kaartje met die schattige sneeuwman. En leuk dat je van die toppers had.
    Bij mij komen sommige reacties ook wel eens in de spam. Alleen kan ik niet zeggen dat het altijd van bepaalde personen is of zo. Heel willekeurig...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita, eindelijk hen ik op m’n gemak je blogje doorgescrold en wat heb jij een hoop prachtige kaarten gemaakt…superveel kerstkaarten zo mooi en allemaal verschillend…knap werk! Ook heb je veel mooie kerstkaarten mogen ontvangen,leuk hè. Nou meid ik ben weer bij, lieve groetjes en een dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattig kaartje met die lieve sneeuwpop.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.

    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allereerst wil ik je het ALLER BESTE toewensen voor 2022.
    Je hebt een heel MOOI kerstkaartje gemaakt Anita met de schets van 52-weeks to Christmas.
    Zou je mij via een e-mail je adres willen geven.....ik wil je heel graag bedanken voor alle reacties die je op mijn blog hebt gegeven. Jij bent degene die het meeste reacties achter hebt gelaten.....zo LIEF.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart met de sneeuwman die komt gezellig meekijken.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele leuke kaart met vrolijke sneeuwpop. Wel handig hè om de kerstkaarten gelijk te tellen bij het plaatsten op je blog.
    Gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    En ik heb ook soms reacties die in de spam komen. Hoe en waarom weet ik ook niet.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een heel schattig kaartje Anita heb je gemaakt aan de hand van de schets. De sneeuwpop is erg vrolijk..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card, lovely design and so effective...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een superleuke kaart Anita met de sketch gemaakt en ik wens je ook nog een creatief 2022 toe !! Proficiat met je prijs en toppers . Bedankt voor je mooie bijdrage !!
    Groetjes Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart met lief sneeuwpopje, Anita.
    Gefeliciteerd met je topkaartjes! En hoe dat zit met spam weet ik ook niet helaas.
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat kijkt die sneeuwpop leuk om het hoekje Anita. Je hebt een mooie kerstkaart met de sketch gemaakt. Gezellig he al die mooie kaarten te mogen ontvangen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuk met die sneeuwman !!!!
    Leuk je toppers !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. weer een prachtige kaart, leuk met de sneeuwpop die even komt piepen..
    ik lees reacties altijd via mijn blog, nooit via mijn mail, geen idee dus ivm de spam...
    Fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Great card - love your cheerful snowman!

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Anita, wat heb je dit leuk gedaan! En gefeliciteerd met al je prijsjes: wel verdiend hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. That snowman is adorable! Great card. Thanks for joining us at Dies R Us Challenges. Julie, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  38. A cute card!! Thanks so much for participating in my CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Stay safe and healthy!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  39. A very jolly snowman and a great card!

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Cute Christmas cards. Thanks for joining us at MLCCB
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===