Volgers

zaterdag 1 januari 2022

Happy New Year kaart nr 1

Een Gelukkig Nieuwjaar 
veel  warmte en liefde  en vooral 
blijf gezond
dat wens ik je voor 2022  toe.


De tag is van Deco time
wit en kraft papier randjes zijn  aangezet met blauwe inkt
de stempel is van Craft Sensations handlettering set
de champagne glazen zijn van Avec.


De happy New Year is van Avec.
Zoveel leuke en mooie kaartje heb ik mogen ontvangen dit jaar
ze hangen 2 rijen dik aan de muur en er staan er nog verdeel door de kamer
zo leuk! 
Iedereen die mij een kaartje stuurde hartelijk dank
binnenkort ga ik ze op de foto zetten.
als het goed is zijn al mijn kaartjes aangekomen.


Dan wil ik alle bloggers en alle andere die mijn volgen bedanken voor 
hun leuke en lieve berichtjes die ik het afgelopen jaar mocht ontvangen.
Ik heb genoten van al jullie creaties!

2022 gaat weer een mooi creatief jaar worden!



met dit kaartje 


Blijf gezond liefs Anita

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

29 opmerkingen:

  1. Wat een toepasselijke kaart op deze eerste dag van het nieuwe jaar Anita!!
    Wens jou een fantastisch, gezellig, creatief en vooral een gezond 2022. En dank je wel voor de lieve berichtjes die je altijd achterlaat;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig Nieuwjaar Anita, dat dit jaar wat betere dingen in petto heeft, maar blijf vooral gezond. XX
    Je kaart is erg leuk, en gefeliciteerd met je topper
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Nieuwjaar Anita.
    Leuke nieuwjaarskaart. Feestelijk
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie een gelukkig nieuwjaar, Anita
    Mooi nieuwjaarslabel heb je gemaakt!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met deze Nieuwjaars wensen! Ik wens jou ook een heel Gelukkig Nieuwjaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cheers! Leuke feestelijke kaart.
    Ook voor jou een gezond en creatief 2022!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou een heel mooi 2022!
    Heel leuk is de tag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi label, Anita.
    Gefeliciteerd met je toppertje en een gelukkig en gezond Nieuwjaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig Nieuwjaar Anita.
    Gezellige kaart xx

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2022. Je maakte een mooie Nieuwjaars tag,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de gouden glazen sjiek hoor leuke details
    gefeliciteerd met je toppertje
    happy 2022
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een chique en feestelijke kaart, Anita.
    Gelukkig 2022!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende nieuwjaarskaart Anita.
    Wens jullie alle goeds voor 2022.

    Leafs fan Ina

    Ps heb je ook aan CAS on Friday gedacht😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, stunning design and so impressive.
    Happy New 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig nieuwjaar Anita. Leuk hoor die label.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, je tags en altijd handig om te hebben liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens jou een mooi en gezond nieuwjaar toe.
    Wat een leuke tag heb je gemaakt, en gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke en vrolijke, feestelijke tag Anita! Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allereerst wens ik je ook een Gelukkig en alles goeds voor 2022!
    Wat een schitterende tag Anita!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie nieuwjaarstag heb je gemaakt! Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2022!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Joj ook nog de beste wensen voor 2022. Wat een superleuke tag heb je gemaakt. Leuk zo met de glaasjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook voor jou een heel mooi en creatief 2022 Anita.
    Wat een leuke nieuwjaastag heb je gemaakt!
    Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een hele leuke tag Anita
    en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens je een heel goed en gezond 2022! We gaan er weer creatief tegenaan!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook voor jou de allerbeste wensen. Mooi label met het vuurwerk en de champagneglazen. Gefeliciteerd met je topkaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I love your card, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful card. Thanks for joining the challenge. Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===