Volgers

vrijdag 28 januari 2022

Pensioen!

 Vandaag een kaartje voor Nelleke
Ze ging met pensioen en dat vraagt om een kaartje.


Begonnen ben ik met een 14 x 14 wol witte
basis kaart deze heb ik geembost met een
embossing folder van Dutch craft, hartjes en muziek.

Achter de open hartjes heb ik een landkaartje geplakt
Hier en daar zie je een plaatsnaam.


Aan de andere kant heb ik hartjes en geniet gestempeld.


Nelleke houd ook van fietsen en deze 
leuke fietsende dame vond ik tussen mijn stempels.
Ze kreeg een geel hoedje op.

De bloemmal heb ik niet  als snijmal wel online 
gevonden uitgeprint en uitgeknipt.


Craft papier door de Cuttlebug gingham embossing folder 
gehaald en met inkt bewerkt dat geeft een leuk effect.

Alle tulpen zijn geponst  en op takjes geplakt
strikje erop met een strass steentje

Labeltje er aan met een bloemetje voor jou
en iets lager met je pensionering.

Nelleke geniet van je pensioen, je hebt genoeg
hobby`s om je bezig te houden!

Fijne dag vandaag.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie!
    Fijne dag
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en mooi modelletje heb je gemaakt.
    De fiets stempel is ook erg leuk in het ronde gedeelte.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart voor Nelleke, ze zal hem vast erg waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart voor Nelleke en leuk hoe je het boeket gemaakt hebt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor Nelleke.
    Het boeket tulpen is leuk bedacht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je voor Nelleke gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart voor Nelleke.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart voor Nelleke.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een blije kaart voor Nelleke ook een dik verdiende ruiker bloemen hè! Ze zal genieten van alle kaartjes denk ik!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie, vrolijke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook heel leuk voor Nelleke zeg.
    De fietser erbij is leuk bedacht.
    Ik heb al veel kaartjes gezien die voor het zijn, wat zal ze blij verrast zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a pretty whimsical card.
    Thank you for sharing your card in our challenge at Dream Valley.
    Sharon – Dream Valley Challenge Designer
    http://glittertastic.blogspot.com/ - Stop by and see me!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige kaart voor Nelleke!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke vrolijke fietskaart Anita
    Daar zal Nelleke blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart voor Nelleke!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooie kaart voor Nelleke gemaakt Anita. Leuk die fietsende dame en wat heb je die bos bloemen knap zelfgemaakt. Het is een zonnig en vrolijk geheel vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowww wat een gave kaart heb je voor
    Nelleke gemaakt.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een klus was deze kaart Anita maar het is dan ook een schitterend resultaat geworden voor Nelleke. Fijne avond en een dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele leuke kaart voor Nelleke. 👍
    Fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart voor Nelleke. Aan alle blog te zien is ze goed verwend met kaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart en wat een bos tulpen heb je gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze mooie kaart lag gisteren in de brievenbus. Lag, ik kreeg hem in de doos met alle kaarten. Wat was dat een verrassing zeg! Ik had dit echt niet verwacht. Het is ook heel mooi hoe je de kaart gemaakt hebt, vooral de bos bloemen is gaaf. Dank je wel voor jou bijdrage aan deze fantastische verrassing. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk kaartje. Dat van die Bloemendaal snap ik ik niet. Hoe vind je die online? En knip je dan de " mal" uit?

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a lovely creation and your card shape is fantastic.

    Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.

    Hugs and good luck
    Claudia
    DT bastel-traum challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterened Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===