Volgers

maandag 7 februari 2022

Speciaal voor jou

Brr wat een weer gisteren zoveel regen en
 wind en koud dat het was 
Hollands herfstweer.

Ik maakte een fleurig speciaal voor jou kaartje.


Het werd een Z fold card hopelijk zijn jullie dit model nog niet moe.
Links de hartjes stans gebruikt ik heb 1x dp en 2 effen papier gebruikt


De hartjes die links eruit vielen heb ik op het gele
geemboste papier geplakt EF is  van Sizzix.

Op het effe roze rood papier heb ik  4x speciaal voor jou 
op gestempeld,  ik stuurde het naar Ank 
om even te laten weten  ik denk aan je.

Anita een warm welkom op mijn blog,

Gisteren een super drukke dag veel voorbereidingen
voor vandaag, vandaag ook nog een drukke dag.

Wens jullie en fijne dag toe.
 
Bedankt voor alle leuke reactie
met veel plezier gelezen.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

27 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kaart voor Ank maakte je Anita.
    Waar heb je het zo druk mee, heb ik iets over het hoofd gelezen?
    In ieder geval hoop ik dat het leuk is! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt op de sombere dag van gisteren. Het voelde echt als herfst met die harde wind.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor Ank, heel lief van je.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de prachtige hartjes stans Anita!
    Ook je mini slimline kaartjes zijn heel leuk geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje. Blijf het een leuk model vinden.
    Niet normaal hoe het gister tekeer ging. Opeens zagen we een enorme flits, dachten eerst vuurwerk. Maar opeens begon het ook nog heel erg te onweren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kleuren op dit leuke model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaart voor iemand een hart onder de riem te sturen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie, vrolijke kaart, leuk bedacht om de hartjes aan de andere kant op te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk met die grote effen kleurvakken ! Dit modelletje kan je niet moe worden hoor! Zo een vouwmodelletje geeft een leuk effect aan je kaartje. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie Z-foldkaart, en tof om de hartjes terug te leggen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke, vrolijke kaart in deze kleuren.
    Dat kunnen we wel gebruiken met dit weer.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie frisse kaart Anita en leuk idee met de uitgestanste hartjes. Sterkte met alles.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was echt vreselijk weer gisteren, vandaag lekker zonnig.
    Hele mooie kaart met de hartjes rand,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart Anita
    Nee ik ben je Zvouwkaartjes nog lang niet moe hoor!
    Wel ben ik nieuwsgierig naar waar je zo druk mee bent, erg he hihihi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi vouwkaartje leuk met de hartjes rand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee hoor, nog niet zat van, ik blijf dit juist een leuk model vinden.
    Mooie, liefdevolle kaart heb je gemaakt.
    Succes met alle drukte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 💗 your card! A beautiful Z-fold card. Thank you for joining us at the Colorful Options Challenge. I hope to see you again soon. Cheers, Makira CO DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a beautiful way to send your love and let someone know you're thinking of them. I love the open hearts on the left. They add such a nice detail.

    Thanks for sharing your Hard to Say project with us at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie hartjes kaart, leuk model.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very pretty fun fold! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}
    {Double D}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful fancy fold design Anita! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Hearts’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    P.S. Thanks for also sharing your creation with us at COLORFUL OPTIONS CHALLENGE

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you for joining our challenge at Colorful Option with your beautiful fold card!
    Diane CO DT {Nellies Nest}
    {Colorful Options}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, such gorgeous heart cuts on the left and a wonderful fold! So happy you shared with us at Cut It Up! ~Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuke kaart. Die hartjesstans is supermooi!
    En ik heb je maar even een berichtje gedaan....deie drukte vertrouw ik niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a fun and colorful fancy-fold card. Anyone would love to receive this one! Thanks so much for joining in on our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, how pretty this is! The heart border is fabulous! Thanks for linking up to the Double D Challenges. Best of luck to you!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===