Volgers

maandag 18 april 2022

Hoera zij is jarig in de lente

Jarig zijn in de lente  en dan bloeien de tulpen
de vlinders en de slakje komen te voorschijn
en vele plantjes worden in de grond geplant.


Aan deze verjaardagskaart daar ging veel aan vooraf.
Daphne maakt van die leuke kaarten met verf of inkt, 
en ik  dacht oké dat ga ik ook eens doen  😂 
uhm neem gerust een kopje koffie of thee
het is een lange post geworden.


Zal je vertellen hoe het is gegaan, het was hilarisch achteraf gezien dan.
Alles klaar gezet bureau afgedekt
fotopapier genomen inkten bij elkaar gezocht en opengemaakt .....
ja ja je begint al in de goede richting te denken!

De eerste laag ging goed dat was de groene gouden laag.
Bingo je hebt hem de blauwe inkt viel om 
en ging over mijn bureau richting laptop
 zit je nog op je stoel of lig je er al naast van het lachen.😂 

Na dat ik alles gesopt had was het fotopapier droog het
 zag het er niet zo uit zo als ik het verwachte.

Tjee wat een kliederboel was dat werken met inkt
nu ben ik opgegroeid met een vader die zuinig was
en altijd wel wat kon hergebruiken.

Ineens wist ik wat ik ging doen zocht een vierkante stans uit 
en stante en oplegvel uit dat ik bewerkt had met inkt
en het 2de was de stans die ik kocht bij de Action 
legde het op het foto papier en stanste het uit.

Nam de nieuwe stempels die ik uit blogland 😀 overkocht
en stempelde ze in de open vakjes.


Liefs komt uit een setje van Joy
de laarsjes zijn van Leanne Creatief.

Ik kleurde de stempeltjes in met kleurpotloden.
De snijmal van het mandje en de tulpen  en de embossing folder
horen bij de stempels Hobby&Z henzo 11

De buurvrouw vond de kaart leuk, en dat is altijd fijn.

Vandaag is mijn dochter jarig, 30 alweer de tijd gaat vlug. 
Haar kaart kan ik nog niet laten zien hij is er nog niet aangekomen 
al weken onderweg naar Australië.
 
Mijn kaart laat ik mee doen bij:

24 opmerkingen:

  1. Leuk gave lente kaartje is het toch geworden.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaaaaa, leuke ideeën heeft die Daphne hè 😇😉.
    Wel goed opgelost trouwens. Ik dacht meteen, oh jee, als ze het foto's papier met de verf maar niet heeft weggegooid, maar gelukkig zag ik dat je het gebruikt hebt (wij knutselaars kunnen als gebruiken).
    Je maakte een leuke kaart met je nieuwe stempels, goeie aankoop is dat geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hilarisch Anita
    Ik zag het allemaal voor me, maar gelukkig heb je er wel plezier mee gehad en je hebt er een orachtkaart van gemaakt!
    Van harte met je dochter
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk verhaal en ook herkenbaar geef mij maar een potje glitters of het gaat om haha, wat een mooi kaartje is het uiteindelijk geworden leuk met al de kleine stempeltjes
    gefeliciteerd met je dochter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig verhaal maar je kaartje is super leuk geworden! Van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met een leuk verhaal! Van harte gefeliciteerd met je jarige dochter! Fijne 2de Paasdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk verhaal hoe de kaart tot stand is gekomen. Ook erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hillarisch...zoiets zou mij ook zo maar kunnen gebeuren dus echt zo herkenbaar. De kaart is leuk geworden en gefeliciteerd met jullie dochter.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Desondanks toch 'n hele mooie kaart geworden Anita, niks aan de hand, zou je denken...😁 Dit is 'n kaart met "een heel verhaal." Je hebt me laten lachen. Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter en nog een mooie dag. (PS Je hebt er ook een prachtige envelop bij!)
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card turned out just super cute and it is perfect for our Spring Challenge at the Four Seasons!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How brilliant is this, fabulous design too xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks alle geknoei is het wel hele mooie kaart geworden..soms loopt het anders dan je wil. Vgende keer masr weer proberen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pech met het omgevallen potje. Toch is het eindresultaat erg leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pech met het omgevallen inktpotje. Gelukkig is de inkt niet over je laptop heen gelopen. Maar je hebt met het papier toch een mooie kaart gemaakt. De stempeltjes zijn ook heel leuk. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha het is toch allemaal wat he. En je kaart is heel leuk geworden, van harte gefeliciteerd met je dochter.
    ja je kaart moet een lange reis maken, we hebben geduld om te kunnen zien wat voor kaart je hebt gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jajaja, hihihi.... zo gaat dat soms. Ik zag je al zitten met die inkt. Je schrikt eerst en achteraf kun je er om lachen. Zo had ik vanmorgen mijn bureau onder de lijm....potje omgevallen..
    Je kaart is wel heel erg leuk! Die set heb ik ook. Bijna vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a nice display of everything for spring! Beautiful design, thanks for joining us at Four Seasons.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha ja hilarisch was je verhaaltje wel maar wat een werk om alles weer netjes te maken.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is erg mooi geworden. Leuk hoe je alles omschreven hebt, ik zag het al helemaal voor me.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely Spring themed birthday card. Thanks for sharing with us at The Four Seasons Challenge.
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Anita, this is just fabulous! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    FOUR SEASONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card. Beautiful done. Thanks for joining us at 613 Avenue Create. DT Vesna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is so pretty! Love the colors. Thanks so much for joining us at Dies R Us Challenges. Julie, DT member

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===