Volgers

vrijdag 15 april 2022

Kerstbox nr 38

Nou het is wat met mij, deze kaart had 6 april online moeten gaan
Ik stond de in de top 5 van challenge 37 en mocht gast designer zijn altijd leuk.

Laat ik nu compleet vergeten zijn om de kaart op mijn eigen blog 
online te zetten 🙈. Soms gaat het anders en komen er 
onverwachte gebeurtenissen en vergeet je dat hij online moet gaan.


Via internet deze super leuke lama stans gekocht
een cactus stempel gebruikt en uitgeknipt daar
paste het lama papier van CS goed bij..


Kerstbomen gestempeld en uitgeknipt daarbij
stempelde ik nog de kerstwens.

Zelf ga ik even in de pauze stand en genieten van het Paasweekend

Wens jullie fijne Paasdagen toe.
🐓🐣🐤

Fijne dag!
Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boxcard....en ja je kunt weleens wat vergeten.
    Fijn paasweekend...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anita,

    Oh, wat een leuke doosjeskaart met de lama! We hebben ook zo veel om te tonen hé, zou mij ook kunnen overkomen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die lama!!! Te leuk! Ach ja, dan heb je er langer plezier van. De boxkaart is echt leuk geworden!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt superleuk!!! Ja hoor dat overkomt ons allemaal, of hij komt online terwijl het nog niet mocht..dat heb ik dan weer.
    Fijne Pasen XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart en oh....ik ben dus niet de enige die zoiets vergeet. Ik vergat foto's te maken en loop zo giga achter met plaatsen. Zo veel dat komende 2-3 weken elke dag wel een kaart op mijn blog zal verschijnen ;-)

    Groetjes en fijne paasdagen, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een box kaart Anita.
    Wens je een fijn paasweekend.
    Geniet ervan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gezellige Kerstkaart Anita, met alle details die je geplaatst hebt. En iets vergeten overkomt iedereen weleens...
    Voor jou ook een heel mooi en zonnig Paasweekend gewenst! 🐣 🐥 🎍
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie box kaart met de schattige lama, leuke details en leuke dp heb je gebruikt
    jij ook fijne paasdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk en grappig kerstdoosje heb je gemaakt, geslaagd
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful and impressive design love this. Have a lovely Easter xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk deze box kaart met die geinige lama. Ach Anita, we vergeten allemaal wel eens wat! Ik wens je een heel fijn Paasweekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gemaakt!!
    Very nice
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een hele leuke lieve boxkerstkaart Anita
    Fijne paasdagen / Happy Easter

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kerstdoos, Anita
    Die lama is schattig
    Fijne paasdagen, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie boxcard heb je gemaakt met de grappige lama,
    fijne paasdagen,
    groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een leuke boxcard gemaakt met die grappige lama, blij dat de kaart toch online gaat haha. Fijne Paasdagen gewenst, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuk boxkaart en de lama is ook zo leuk hierbij.
    fijne paasdagen en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, weer even heel iets anders dan Pasen.
    Een heel fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk Anita, net als je kaart hieronder! Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super leuk gemaakt en wat een mooi papier!
    Fijne paasdagen en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke boxkaart Anita!
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Greeat box cards. Great patterned paper. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===