Volgers

donderdag 5 mei 2022

Cirkels en geel op je kerstkaart nr43

Tijd voor de wekelijkse kerstkaart  en wat vond ik het 
een uitdaging  deze week, het wilde maar niet lukken.


Het werd een groter formaat kaart met een gele
achtergrond, een hanger -wit strikje en een gerecyclede kerstkaart.


Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog 
ik geniet van jullie reacties.

Sinds 2 weken is het vinkje op mijn blog weg dat je een melding krijgt
als iemand op je blog gereageerd heeft,
Wie weet hoe ik dat vinkje terug krijg, ik had van de laatste 2 weken 40 berichtjes
in de spam box, met het vinkje aan kreeg ik ze wel op de mail binnen
zo raar dat het vinkje weg is.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

50 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart Anita!
    Nou ik had dus hetzelfde en heb het inmiddels gevonden, je ziet nu onder mijn berichtje het vinkje melding sturen...dus je moet eerst zelf reageren zeg maar op mij voordat je het ziet en dan krijg je voortaan alles weer binnen.
    Groejtes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ik zal het eens proberen Elly.

      Verwijderen
    2. Wat tof dat ik dit lees, wist ik niet, super, ben dus nooit te oud om wat te leren hé.

      Verwijderen
  2. Leuke kerstkaart Anita.
    Lekker fleurig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kerstkaart Anita. Leuk dat je een oude kerstkaart hergebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De uitdaging is goed gelukt Anita. Het is een leuke vrolijke kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk geheel. Mooie recyclekaart is het geworden.
    Blogger doet nog steeds raar. Er komen bij mij nog steeds reacties in de spam en sommige reacties komen gewoon niet op de blog waar ik ze plaats. Zo jammer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    Super mooie kaart.
    Hoop dat de tip van Elly helpt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kleurrijk geheel Anita. Erg mooi.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat het je moeite heeft gekost kun je hier niet zien hoor, wat een gave kaart!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is geweldig gaaf geworden! Hier houd ik van, niet zo cliche kerst. Lekker vrolijk, we zeggen toch ook "vrolijk kerstfeest"

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige vrolijke kerstkaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met alle vrolijke gekleurde cirkels leuk om je zelf zo uit te dagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, hij is superleuk en heel goed gelukt! Heel tof al die kleurrijke cirkels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige vrolijke kerstkaart
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een leuk en kleurrijk kaartje gemaakt Anita!
    Je hebt het over een vinkje....maar ik snap er niks van.....wat bedoel je daarmee? Ik zie bij mij geen vinkje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de vrolijke kerstballen, ik vond het wel een leuke uitdaging,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt.
    Je kan er echt niet aan zien dat je er moeite mee hebt gehad.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel kleurrijke kerstkaart, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er feestelijk uit!!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Anita
    Heel mooi deze cirkelachtige kaart!
    Mooi gemaakt!
    Tja, blogger dat is een verhaal apart,
    Ik reageer nu via Edge en daar staat bij bij mij we een leeg blokje met melding, ik zal het eens uitproberen, dan laat ik het aan je weten, wat dat doet
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg via mijn mail
      De reactie die ik hierboven heb geschreven, was dat wat je bedoelde Anita?

      Verwijderen
    2. Ja dat is wat Elly bedoelde, ik krijg ze nu ook binnen. Alleen bij elk nieuw blogbericht moet ik eerst zelf reageren dan krijg ik alles binnen lastig hoor.

      Verwijderen
  20. Wat een leuke kleurrijke kaart, Anita. Ik vind m super!
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind hem erg leuk geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie Kerstkaart geworden Anita en recyclen is niks mis mee, dat doe ik ook nog weleens. Je hebt in ieder geval cirkels en geel op je kaart. 😉 Je kaartje hieronder is ook superlief in deze kleurtjes en de unicorn. Mooi gedaan, alleen wel balen van de schade natuurlijk!
    En van harte met je topplekjes, is welverdiend!
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So, so pretty! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow...Prachtige kerstkaart. Zo leuk met de kleurige cirkels helemaal tof gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Anita,
    Dat heb je goed opgelost met die gerecycleerde kerstkaart...
    Blogger heeft echt kuren de laatste tijd. Hopelijk geraakt dat allemaal ook weer vanzelf opgelost!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie vrolijke cirkels op je recycling kaartje Anita ,
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij 52WTC
    Groetjes v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke, vrolijk gekleurde cirkels, Anita!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk en vrolijk, deze kaart.
    Het strikje past goed.
    En de tekst in al die kleurtjes ook.
    Ik vond het ook best lastig, geel voor een kerstkaart, misschien dat het bij jou daarom ook niet zo makkelijk ging?
    Geen idee over dat vinkje, kan je er niet gewoon op klikken, dat het dan terug komt? Of bij instellingen kijken?
    Hey blijft nog steeds onrustig via Blogger hè, ik lees bij iedereen problemen of veranderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een superleuk kaartje met de cirkels.
    Ik wou je nog uitleg geven over dat aanvinken, maar dat heb je waarschijnlijk al gevonden via een uitleg uit dit bericht.
    Het is eenvoudig, maar weer de zoveelste verandering van blog en je moet je toch maar opgelost krijgen.
    Groetjes,
    Carla
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautifully created! Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE DT {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}
    Don't forget we have a year round Halloween challenge at Two Old Bats Halloween, giving you a chance to make Halloween cards year round, and with 50 or more players we have a prize to give away!
    {Two Old Bats}

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk en vrolijk kaartje! Toch goed gelukt hoor! Ik vind hem helemaal top! en vervelend met blogger weer, je hoort iedere keer andere dingen. Heel vervelend! Wel fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat een leuke fleurige kleurrijke kerstkaart Anita. Ziet er feestelijk uit.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow wat een super vrolijke kerstkaart! Ik heb geen idee hoe je dat vinkje terug moet krijgen. Ik snap van blogger niet zoveel de laatste tijd.
    Succes en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat mooi alle leuke vrolijke ballen op de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gezellige kerstkaart heb je gemaakt,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een vrolijke kleurrijke kerstkaart ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hele leuke, vrolijke kerstkaart. Ik snap ook niet veel van blogger dus kan ik je niet helpen. Mooie eenhoorn-kaart met de pastelkleurtjes en het vellum.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een ontzettend mooie en vrolijke kerstkaarten heb je gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het is een aparte kerstkaart door de kleur geel ook best moeilijk denk ik maar de jouwe is toch zeker wel geslaagd hoor Anita. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het is een hele kleurrijke kerstkaart, lekker vrolijk, leuk hoor! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een prachtige kerstkaart met de vrolijke kerstballen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  42. superleuke kaart voor onze niet zo makkelijke challenge!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Great card Anita. Thank you for entering the For A Child Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. I love your colorful baubles for your Christmas Tree! Thanks for sharing with us at the Peace On Earth Christmas Card Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Posted by Lori Kobular on the POE Design Team

      Verwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===