Volgers

woensdag 26 oktober 2022

KKT 10 starry starry night nr 73

 KKT nr 10 niet te geloven hoe snel we aan nr 10 beland zijn.
Nelleke koos bij het oranje, nachtblauw bijna zwart zeg maar
mooie combinatie, het heeft even geduurd voor ik een idee had.
Dit is het geworden.


Witte basis met daarop een stans die ik onlangs via
internet kocht nachtblauw papier erachter ik 
had nog net genoeg oranje over van de vorige kaart.


Ik had al zes keer een foto genomen en iedere keer was het blauw veel te licht
op de foto, gewacht tot de avond inviel en toen kreeg ik de echte kleur.

Het kleuren palet.


Het oranje papier is een soort van vliegerpapier
Diana stuurde mij een verjaardagskaart 2 jaar geleden en dit was
de envelop, en jullie weten het wel we bewaren alles wat leuk is.


Dubbelzijdige tape gebruikt voor de tekst
en zodoende kon ik de tekst uitstansen en plakte zonder dat je lijmvlekken ziet.

Ga je ook bij Martina  en de andere deelnemers kijken 
hoe zij geïnspireerd werden door deze kleuren.

Er werd gevraagd of Halloween bij ons in de regio leefde
niet echt begint wel steeds meer te komen
vanuit een commercieel oogpunt.

Mijn schoonbroer die uit Amerika komt daar is het gebruikelijk.
En bij onze Engelse vrienden.
2 van mijn kaartjes gingen dan ook naar de USA
en een naar mijn zoon die vind dit ook leuk.
Toen mijn kinderen klein waren versierde ik buiten het tuinhuis in Halloween stijl
dat vonden de kinderen wel leuk met pompoenen erbij natuurlijk.
 
 De oorsprong van Halloween ligt meer dan 2000 jaar terug.


Fijne dag en tot morgen met een nieuwe kerstkaart.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

41 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita, ja de goede kleur op de foto krijgen is moeilijk. Hier vier ik ook geen halloween, in het dorp wordt sinds een paar jaar wel een tocht gedaan voor de kids.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kaart voor het KKT Anita, leuke sterrenmal, lekker flashy die oranje sterretjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gedaan, je hebt er een prachtig nachtelijk kaartje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met een mooie sterrenrand!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in deze kleuren.
    Mooie sterrenrand.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze (voor mij moeilijke) kleuren. Heel mooi met de fonkelende sterrenregen.
    Halloween doe ik niets mee, maar ik vind het bij anderen heel erg leuk! Al die prachtige pompoenen en de spook en griezel dingen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof bedacht! De sterren komen zo mooi uit!
    En inderdaad wij bewaren alles 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie leuk al die kleine sterretje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 'n prachtige kaart heb je gemaakt Anita. Hele mooie kleurencombi zo en al die sterren.... 🌠 knap gedaan!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en wat goed dat je de envelop bewaard had.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart Anita
    Mooi die kleurencombie en een hele leuke sterrenregenstans!
    Asnstaande zaterdagavond is hier in ons dorp een Halloween event, je kreeg een flyer in de bus die je op kunt hangen, zodat de kinderen zien dat je deelnemer bent en dan komen de kinderen langs om iets te ontvangen en de meeste mensen bedenken dan griezelige dingen, echt een leuk gebeuren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk Anita !!!
    De juiste kleur op de foto krijgen is toch wel moeilijk !!
    Hier geen halloween...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Wij zijn naar Kasterlee geweest waar de hele maand oktober in het teken staat van de pompoen. Toen wij er waren was er een pompoenmarkt. Zo leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje, prachtig die sterretjes!
    Heel geslaagd in de KKT-kleurtjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi de sterrenregen tegen het blauw, gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met al die sterretjes! Leuk bedacht op dat nachtblauw! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie CAS kaart heb je gemaakt Anita, mooi die sterretjes op de achtergrond. groetjes `ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuk idee met de sterretjes Anita....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Anita,
    Wat een leuke kerstkaart! Zo eens anders met oranje!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dat onwijs leuk gedaan met die mooie sterretjesrand en de grote tekst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Elegant and pretty Christmas card!! Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje en stijlvol, helemaal mijn ding, En ookk je halloween kaartjes zijn top. Groetjes en tot morgen. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. PRACHTIGE sterrenhemel Anita en dat allemaal in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel.mooi kaartje en je vorige H Halloween CAS kaart ook!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart, Anita. Ik had ook over een sterrenlucht gedacht, maar het werd uiteindelijk iets anders.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie sterrenhemel in de kleuren van het KKT.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart. Heel mooi zo met die baan van oranje sterren aan de blauwe hemel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supermooie kaart! En blauw is altijd heel lastig te fotograferen. Het wordt vaak lichter op de foto bij mij.. Leuk je uitleg over Halloween.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A gorgeous card. Thank you for sharing with us at THIACC. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi hoe je de stans gebruikt hebt. En dat witte randje van de basiskaart makt het juist wat mooier ook. Herkenbaar hoor, ik heb ook wel enveloppes bewaard die ik heel mooi vind. We kunnen gewoon veel gebruiken en dat ligt soms gewoon binnen handbereik. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En wat een leuk idee kreeg je.
    Wat ontzettend leuk is dit nou toch weer.
    Haha, 2 jaar geleden, zo lang heb je de envelop dus bewaard, met nu komt het toch nog goed van pas .

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Supermooie kaart heb je gemaakt.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooi hoor, net een nachtelijke sterrenhemel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat heb je deze “opdracht” mooi uitgevoerd Anita, het is een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. WOW I'm so loving the funky colours and a great design too, thanks for joining us at Rudolph Days Challenge this month, Luv Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wauw, hoe leuk is dit geworden ! helemaal toppie,
    geslaagd kaartje
    fijn dat je er deze maand weer bij bent
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Sorry dat ik nu pas langs kom.
    Wat leuk om een kerstkaartje te maken in de gevraagde kleurtjes, die stans past er perfect bij. Mooi kaartje geworden.
    Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  38. élégante carte Anita, merci de jouer avec nous chez ABC Christmas Card, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  39. The die cut stars are fabulous here. This card would also look fab with copper mirri card behind the star die cut!

    Thanks for taking part in the October Rudolph Days Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===