Volgers

dinsdag 28 maart 2023

Margreet is vandaag jarig nr 34

Voor  de jarige Margreet maakte ik dit kaartje
als het goed is heeft de post het bezorgd.


De kaart werd gemaakt via een sketch nr 1 en 
daarbij koos ik voor een  bloemen en voorjaar. 1&2
Want zeg nou zelf een bloemen met 
viooltjes en kleine Madeliefje echte voorjaarsbloemen!


Dp en plaatje gevonden ik had heel veel hobbyboeken gekregen
en daar moet je toch iets mee doen.
recht onder heb ik kleine sticker Happy Birthday geplakt.

Margreet ik wens je een leuke en heel gezellige dag toe!


Grrr had me gisteren avond al verschillen spam berichten
vanmorgen vond ik er weer verschillende, word tijd dat blogger beter
gaat opletten. Hebben jullie hier ook last van
 en van berichten van 2/ 3 jaar geleden van mede bloggers
die nu goed gekeurd moeten worden, snap er niets van.

Fijne dag en mijn kaartje laat ik mee doen bij:
carlinskaartenparadijs.challenge-56-maart.

24 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk fleurig kaartje voor de jarige Margreet…
    Ik dacht pas nog dat het zo rustig was met spammers, had ik niet moeten denken want had er vanmorgen ook 1 🤣
    Die oude reacties verwijder ik maar meteen….
    Ach als het hier bij blijft 😉xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, ja ik heb zelfs reactie ui 2016 en 2017.
    Ik verwijder ze ook gelijk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie verjaardagskaart en leuk zijn de viooltjes.
    Ook ik heb last van spammers en heb ze meteen verwijderd. Bah ik vind dit zo vervelend en hopelijk gaan ze er snel iets aan doen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, gezellig met al die bloemen.
    Vanwege de spam heb ik de reacties op "eerst goedkeuren" staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige felicitatiekaart, Anita
    Mooi met die leuke plaatjes
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige verjaardagskaart voor Margreet.
    Mooie lente plaatjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met dit fleurige boeket bloemen. Ik had gisterenavond wel 7 allemaal dezelfde spam berichten! Als ik het zie verwijder ik ze meteen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig boeketje en van spam en Blogger worden we allemaal niet echt vrolijk zo te lezen..
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je voor Margreet gemaakt Anita!
    Ja....heb ik ook last van sinds kort....heel vervelend....maar ik verwijder ze ook meteen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de voorjaarsbloemen
    ja had vanmorgen ook een aantal rare spam berichten gelijk verwijderd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dit is een echte voorjaarskaart en wel een hele mooie!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n mooie, fleurige felicitatiekaart is dit zo geworden Anita. Heel fijn plaatje heb je gebruikt. Op het moment is het rustig met de spam, maar dat is ook weleens anders... Gelukkig kun je het verwijderen.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje met die bloemen erop. Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Ik heb net ook weer een heleboel spam verwijderd uit mijn blog. Ik had nochtans iets ingesteld dat ik reacties eerst controleer maar dat werkt blijkbaar niet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi fleurig boeket voor Margreet. Dit is een mooi plaatje. Leuke kleuren hierbij gebruikt.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart met de mooie bloemen. Knap gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nogmaals dank voor je boeket op deze mooie kaart. Ook de envelop was mooi geëmbost!
    Ik heb gelukkig nog geen last van de spam.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi weer.
    De sketch is duidelijk te herkennen.
    En je hebt gelijk, echte zomerse bloemen zijn dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie felicitatie-kaart in voorjaarssfeer Anita, ook je kaart voor Annemarie is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuk kaartje met die mooie bloemen. Mooi zoals je de sketch en het thema hebt verwerkt.
    Hier gisteravond ook weer een hele serie spam berichten. Niks aan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een LEUKE en FLEURIGE verjaardagskaart is dit Anita met die PRACHTIGE bos bloemen.
    Ook ik heb helaas "last" van die zogenoemde spamberichten.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie feestelijke kaart met een prachtig boeket. Ik heb helaas ook steeds spam berichten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. eine wunderschöne Geburtstagskarte! Diese ist sicherlich sehr gut angekommen!
    Liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===