Volgers

woensdag 4 oktober 2023

Merit is jarig! En deze kaartjes ze stonden bijna 10 maanden in de wachtrij ............71 72 73 74

 Vandaag is ook Merit jarig  van harte gefeliciteerd,
je kaart zal wel bij je zijn.
Ik was vergeten een foto te nemen.
Wens je een hele mooie dag toe!


Een 2de serie kaarten die al bijna 
10 maanden in de wachtrij stonden net als de vorige serie.

Je ziet dan door de bomen het bos niet meer.
Ik kan ze ook niet mee laten doen aan challenges.

Natuurlijk  maak ik ook nieuwe kaartjes maar nog niet
zoals voorheen.

71

72


73

74


Zo dat ruimt lekker op in de wachtrij.
Tot morgen met een kerstkaart.

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Leuk papier met de vlinders bij de onderste.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie kaarten gemaakt Anita.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie kaarten heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie serie heb je gemaakt die nog in de wachtrij stonden. Fijn dat opruimen he, nou ik maak ook niet meer zoveel als voorheen..maar doordat er redelijk wat in de wacht staat kan als ik iets nieuws maak dit weer lekker achteraan sluiten op mijn blog.
    Heb een mooie dag XX
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk zulke mooie kaarten Anita!
    Die met de vlinders onderaan is mijn favoriete…
    Rustig aan en hopelijk kun je toch je ontspanning vinden met freubelen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie serie kaartje met al de leuke kleurtjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat deze nog in de wachtrij stonden, en wij ze nu kunnen zien. Het zijn mooie en heel verschillende kaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie kaarten.
    Jammer dat ze wegens omstandigheden in het magazijn zijn gebleven.
    Maar nu mogen we mooi ze zien.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, heel divers. Fijn dat je ze toch nog laat zien, dat verdienen ze absoluut,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi hi jij en je lange wachtrijen, hoop dat je er zo doorheen komt en weer gewoon aan de slag kunt.... Ik heb dat helemaal niét, ook totaal géén voorraadkaarten (nou ja, kerststapeltje): alles wordt voor iemand gemaakt en gaat direct de deur uit!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, veel kaartjes in de wachtrij en dan de nieuwe kaart vergeten te fotograferen...... dat zou ook iets voor mij zijn.
    Ik heb ook altijd wel iets in de wachtrij staan, voor "dipjes" handig, maar soms moet je inderdaad even opruiming houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie kaartjes laat je zien vandaag!
    En jou mooie verjaardagskaartje is hier aangekomen hoor, staat gezellig in de kast tussen alle andere post. Heel erg bedankt!!

    Liefs, Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave serie kaartjes heb je gemaakt Anita , toppers
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt hele leuke en mooie kaarten gemaakt Anita

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig serie kaarten Anita
    Zelf maak ik geen kaarten voor de voorraad, wel kerstkaarten, maar voorraad blijft bij mij liggen ik maak de kaarten graag persoonlijk en toepasselijk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie serie kaartjes, Anita.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je laat mooie kaarten zien Anita, uit je wachtrij. 😀 Ze zien er stuk voor stuk gaaf uit!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo , goed bezig geweest.....gaaf !
    En leuk , allemaal zo anders !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stuk voor stuk mooie kaartjes! Best veel inderdaad in de wachtrij en dan weet je het op het laatst niet meer.
    Ik hoop dat het weer gaat lukken, regelmatig aan de freubel te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie serie kaarten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Drie heel verschillende en drie mooie kaartjes, Anita! Ik heb bijna nooit een wachtrij, maak niet zoveel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke verschillende kaartjes
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===