Volgers

woensdag 27 maart 2024

Kleurenkaartenteam 3de schakel : Donkerpaars met kraft

Tijd voor de 3de KKT kaart ditmaal 
donker paars en Nancy koos er kraft erbij.

Mooie combi donker paars en kraft
het stukje paars van de vorige keer had ik bewaard ...... 
meen je nu dat ik het kon vinden
pff het loopt niet allemaal even soepel  hier de laatste tijd.
Maar goed toch eens door de ladekastjes gaan kijken 
en ik vond deze afbeelding die maar
gebruikt voor de kaart.


Ben er niet heel tevreden mee maar geen tijd
 genoeg om een andere te maken.

Ga je ook bij de andere deelnemers kijken die vind je 



Ik kwam er maar niet toe om mijn verjaardagskaarten op de foto te zetten
eindelijk gelukt, allemaal kleine cadeautjes van jullie.


Ze hangen nu in de hobbykamer kan ik er lang van genieten!

Fijne dag en tot vanmiddag 12.00 dan ben ik er 
met een kaart voor de jarige Annemarie!

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Anita
    Prachtige kleurencombinatie
    En je verjaardagspost helemaal top!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, dat plaatje is perfect voor deze kleuren. En oh zo herkenbaar, dat je iets apart legt en het vervolgens nergens meer kan vinden...
    Leuke foto van je verjaardagspost, Anita. Lekker nagenieten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooie kerstkaart, de tevraagde kleuren zijn ruim aanwezig.
    Leuk al die verjaardagskaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart in deze kleuren. Leuk zoveel verjaardag kaarten. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart is het geworden, heel geslaagd in de KKT-kleurtjes van deze maand. En herkenbaar om iets zo goed op te bergen dat je het niet meer kan vinden....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Anita in deze kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Anita. Jammer van je niet gevonden papier maar deze is ook mooi! En wat een kaartjes heb je gekregen voor je verjaardag. Super! Een fijne dag. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie dieptekaart in deze kleuren. Je bent lekker verwend met je verjaardag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooie kaart Anita en mooie verjaardags kaarten heb je mogen ontvangen.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar Anita. Hoe vaak ik niet zit te mompelen: "waarom ben ik altijd alles kwijt?"
    Dat is het lot van ons knutselaars denk ik. Maar dit kaartje is toch echt wel donkerpaars met kraft hoor volgens mij. Niks mis mee.
    En je hebt weer een kerstkaart erbij.
    En leuke kaarten heb je gekregen.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaart is toch mooi geworden. Vaak zijn we te kritisch voor onszelf. Als nog proficiat met je verjaardag. Je bent lekker verwend met kaarten.
    LIefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is mooi hoor! En wat een mooie kaarten heb je allemaal gekregen, heerlijk is dat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch is het een mooie kaart geworden Anita....en wat heb je leuke verjaardagskaartjes gekregen....dat is genieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Anita,
    Dat is balen als je iets niet vind tussen je spullen... Dat overkomt mij dus nooit!! (haha, toch wel, vrij regelmatig zelfs)
    Je vond toch nog een aanvaardbare oplossing en meteen alweer een winterkaart er bij... Goed gedaan!
    Fijn dat je jouw verjaardagskaarten hier nog laat zien...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooie kaart, en toch ook een hele mooie afbeelding?
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart geworden !!!
    Heerlijk al je kaarten !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart in de KKT kleuren en wat ben je fijn verwend met mooie kaartjes voor je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke dieptekaart!
    En met de kaarten die je hebt gekregen, kun je weer ideeën opdoen.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke kaart met mooie afbeelding. Gezellig al die kaarten voor je verjaardag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje voor het KKT!!! En nog van harte met je verjaardag!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het stukje paars zul je nu vast wel weer terug vinden…. De intentie is natuurlijk goed, ik zie paars op deze leuke kaart. Toch ook goed dat je de uitdaging aangegaan bent, ook al ben je het papier kwijt. Leuke kaart ook voor Annemarie. Leuk hoe je de uil aangekleed hebt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze heb je leuk gemaakt ! mooi kaartje is het zo geworden
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een goede vondst.
    Dit plaatje past precies bij het KKT gebeuren.
    Leuk!!
    (Zou ik iets voor mij zijn, om het stukje donker paars kwijt te raken?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. toch nog een mooi kaartje met paars, leg het kraft maar op een goed plekje

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===