Volgers

donderdag 14 maart 2024

Plaatjes kerst kaart

Deze kaart had ik nog niet laten zien
een kaart uit een boekje, moet ik echt niet meer doen
vind het toch lastig om ze te maken.
Viel voor de leuke kleurtjes en plaatjes haha.


Dinsdag had ik de kaarten niet goed ingepland
2 achterelkaar tjongejonge moet niet
gekker worden deze Mrs Santa kaart had gisteren pas online gemogen. 


Dankjewel voor de leuke verjaardagspost 
en wensen die ik mocht ontvangen
Ik heb genoten  van de dag en iedere kaart!
Fijne dag en tot gauw weer.

38 opmerkingen:

  1. Moet je niet meer doen? Hij is hartstikke leuk!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wel super leuk gelukt dit kaartje, maar ik begrijp wat je bedoeld, soms denk ik ook weleens ,,,ohh zo leuk maar laat het gewoon maar liggen.
    Fijn dat de kaart voor je verjaardag is aangekomen.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just gorgeous love the whole design here and a real inspiration x Happy belated birthday x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha leeftijd Anita ;). Gebeurd mij ook regelmatig hihi.
    Een mooie kaart heb je gemaakt, die boekjes koop ik ook altijd, maar dan ga ik meestal gewoon voor de plaatjes die erin staan.
    Fijn dat je een leuke dag gehad heb, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je hebt toch een heel leuke kerstkaart gemaakt, weer één klaar voor december. Ik heb precies hetzelfde met dat boekje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en de leuke huisjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maakt niet uit joh , leuke kerstkaart met die huisjes
    Wens je een zonnig weekend toe met Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is wel een hele mooie kaart geworden.
    Toch goed gelukt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Anita ik herken het zo. Het gebeurde mij recent ook dat ik 2 kaarten op 1 dag plaatste omdat ze gepland stonden en ik dat niet gezien had. Ach ja..

    Je kaart is weer mooi en het plaatje vind ik ook erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kerstkaartje Anita
    En ja je vorige kaart had ik even gemist, ook erg leuk
    Ik ben ook niet zo van de uitdrukboekjes, maar jouw kaart is leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart met dit huizentafereeltje. Kan gebeuren als je even te snel geklikt hebt, zo'n ramp is dat toch niet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is hoe dan ook een leuke kaart geworden Anita met deze fijne voorstelling. En mooi dat je een fijne dag hebt gehad!
    Voor vandaag ook een fijne dag gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een hele leuke kaart met al die huisjes en die andere kaart is super origineel!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke nostalgische kaart heb je gemaakt Anita!
    Fijn dat je zo heb genoten van je verjaardag en de post!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Mooie kaartjes zijn dat. Echt leuk die met de huisjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beide kaarten super leuk !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kaartjes allebei leuk! Ik ben daar ook niet zo van met de doordrukplaatjes maar ze zijn altijd erg leuk en dan ben je bezig en dan is het net niet wat je wilt! Dat heb ik dan! Maar ik vind je kaartjes leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou hij is hartstikke leuk!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart inderdaad, maar Mrs. Santa is ook super!
    Van harte met je verjaardag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel herkenbaar met de kant en klaar boekjes… Het lijkt leuk maar als je er dan zelf mee aan de slag wil… valt het tegen. Je hebt me5 de huisjes toch een hele leuke kaart weten te maken. De andere is ook heel erg mooi. Het is soms goed opletten met blogger… Maar brand is erger … Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De kleurtjes zijn echt heel mooi, het is een leuke kerstkaart geworden, ook de kerstkaart met Mrs Santa is mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is toch gelukt om er een mooie kaart mee te maken en de onderste is gaaf met de restjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind dat ook heel moeilijk, maar het is jou goed gelukt om er een mooie kaart mee te maken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kleurtjes een hele mooi kaart geworden. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke kaart met de huisjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel herkenbaar, ik val ook vaak voor de plaatjes in zo'n boek maar de kaarten ogen niet altijd even mooi. Ik heb dit boekje afgelopen najaar ook gemaakt. Wat een superleuke kaart met de nieuwe jurk voor de kerstvrouw.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijn dat je verjaardag leuk was!
    Je kaart is ook weer leuk met de plaatjes. Maar inderdaad, je niet meer laten verleiden door die boekjes.

    BeantwoordenVerwijderen

  33. De kaart is erg leuk! Ook al zijn het plaatjes uit zo'n boekje. Ik koop ze ook niet meer.. Je fantasie wordt dan helemaal niet meer geprikkeld.
    Ik reageer met mijn DT account. Met mijn zonnetjes account kan ik geen reacties achterlaten bij jou. Heel raar!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Anita,
    Leuke kaarten laat je hier zien vandaag! Tja, soms kan het al eens fout lopen bij het posten hé... gisteren ook bij mezelf... Ik heb mijn bericht om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
    Hopelijk is mijn verjaardagskaartje ondertussen aangekomen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke kaart, Anita, ik herken wel dat je valt voor leuke plaatjes en zo'n boekje meeneemt, maar ik vind het ook altijd lastig om daar mijn eigen draai aan te geven vervolgens. Het zijn wel heel leuke huisjes.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind beide kaarten heel erg leuk hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  37. superleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
    Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===