Volgers

dinsdag 12 maart 2024

Wtc 52 kerstkaart met kleine restjes.

 De challenge van deze mand maart bij WTC 52
maak een kaart met kleine restjes papier.

Mrs Claus is gaan shoppen in de stad  en ze is geslaagd.


Ze vond een nieuwe jurk en kerstmuts ze wilde wel eens wat anders
dan de witte bont rand en koos voor dit blokjes patroon.

Ze kreeg er zelfs een bijpassend tasje bij
 ze ging nog even naar de bakker voor een koekmanneke.

Nieuwe laarsjes horen er natuurlijk bij.


Uit deze restjes heb ik de kaart gemaakt
 uit een reststuk van een parelmoer
witte envelop sneed ik de swirl.

Fijne dag en tot donderdag



17 opmerkingen:

  1. Nou deze dame heeft goed uitgepakt met al haar mooie inkopen! Een hele leuke kaart 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super deze kaart! Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heelleuk en dat uit restjes!!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Anita.
    Leuk gemaakt van al die restjes papier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel toffe kaart heb je met de restjes gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest echt een beetje lachen toen ik je kaart zag. Wat grappig, al die aankopen van Mrs.Santa!!
    Lia xx (ook voor DT POE)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo heb je weer een kaartje met allemaal kleine restjes, heel erg leuk gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de jurk en de accessoires voor Mrs Claus, ze heeft smaak moet ik zeggen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou mevrouw Claus heeft flink geshopt, ze gaat op chique geloof ik hihi. Een hele leuke kerstkaart Anita.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk, deze shopping lady Anita
    Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag xx
    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Anita en wat heeft ze van de restjes mooie dingen kunnen kopen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk al die restjes, om daar al de geshopte spulletjes van mevr Santa mee te maken.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een gaaf kaartje Anita! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very nice! Thank you for sharing with us at Peace on Earth Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee om zo je restjes te gebruiken, Anita! Mooie nieuwe outfit voor Mrs Claus. Leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. superleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
    Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===