Volgers

dinsdag 28 mei 2024

Christmas wishes!

Bij The Holly and Ivy Christmas Challenge 
begint een nieuwe challenge vandaag.


Dit is mijn bijdrage voor vandaag.
Al eerder liet ik jullie een kaart zien
met een herten hoofd daar stanste ik alleen het gewei van uit.

Witte basis daarop gestempeld een ster en banner met tekst
nog wat takjes en een poinsettia 
en zo ontstond deze kaart.

Fijne dag  Ik hoop van de week weer bij jullie langs te komen
Er staat nog al wat op de planning deze week. 
 tot gauw.

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Leuk gedaan om alleen het gewei te gebruiken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is absolutely stunning Anita! Hugs, Kate!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met de poinsettia toef op het gewei.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje mooi hoe je het gedeelte hebt uit gestanst de poinsetta past er goed bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk gedaan Anita, gaaf kaartje.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Anita, mooi dat hertengewei met prachtige bloemen erop. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie Kerst CAS kaart.
    Gave blikvanger voorop.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===