Volgers

donderdag 8 augustus 2024

De engel blaast op zijn trompet

Vandaag een makkelijk kaartje.

 
Cas kaartje een engel in groen en deze 
was al klaar maar nog niet laten zien.
Rillijntjes met tekst en de mooie snijmal engel van Nellie Snellen.


Ben al weken druk bezig met de hobbykamer kreeg een nieuwe bureau
alles weer eens door mijn handen laten gaan 
opgeruimd en alles gepoetst ik ben nog niet helemaal klaar.

Dan het fruit en groenten
verwerken tot jam en natuurlijk groente inmaken.

Wat betreft de slakken die hebben wij elke dag in de ochtend en avond
uit de tuin geplukt zodat ze onze planten niet konden
 opeten hier en daar vinden we er nog
Anders hadden we niets overgehouden.

Fijne dag en tot gauw.

27 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met de engel en de rillijnen.
    Je hebt het maar druk met opruimen en de tuin. Wel lekker al die eigen oogst.
    groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart leuk die rillijnen op de achtergrond...
    ja die slakken het is vreselijk!!

    Gezellig dat je meedoet.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Anita.
    Leuk met de rilijnen.
    Succes met alles.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart Anita. Oh je bent goed bezig in je hobbykamer, maar wat een klus dan he.
    Balen van die slakken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het mooie engeltje erop
    fijn hè als het straks klaar is kun je weer lekker in je hobby kamertje zitten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kerstkaartje, Anita
    Er is in en om het huis altijd wel wat re doen, geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met de engel, de lijnen geven het een chique uitstraling. Als je de slakken hun gang laat gaan hebben ze de tijd van hun leven met al dat lekkers, maar je bent er maar druk mee. Veel succes met je hobbykamer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die rillijntjes horen echt wel bij jou, vind ik altijd zo'n mooi effect geven.
    Het is weer een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie, beetje chique kerstkaart Anita. Leuk die rillijntjes, geeft toch wat extra's vind ik. Je bent lekker druk, maar heerlijk toch?
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige Cas Kerstkaart Anita , superleuk
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje met die rillijnen achter de engel. Leuk bedacht. Ja de slakken hebben de tijd van hun leven ook bij ons in de tuin. Maar wel lekker jam en groente uit eigen tuin. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi met deze prachtige engel !
    Ik heb geen tuin meer maar wel slakken op balkon....
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super lief dit kaartje met het engeltje!
    Wij hebben ook last van slakken en we hebben een balkon maar die slakken klimmen gewoon omhoog!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart. En fijn om alles weer eens door je handen te hebben laten gaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi engeltje op je kaartje. Die ribbels staan erg mooi.
    Ik zou ook nog alles eens door mijn handen moeten laten gaan, maar kan de moed ervoor niet opbrengen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart met het engeltje, altijd fijn om alles weer eens door je handen te laten gaan, maar wel veel werk. En.. gooi niet te veel weg, dat heb ik nl. wel gedaan jammer genoeg.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi die rillijnen en het engeltje als blikvanger! Slakken...praat me er niet van... ik heb geen moestuin, maar ze vreten alles kaal als ze de kans krijgen. Drie biervallen helpen en ik weet zo langzamerhand ook welke planten ze niet lusten. Dus daar let op volgend jaar op met de eenjarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super mooie kaart gemaakt, en veel succes gewenst met je hobbykamer afmaen en de groente invriezen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie CAS-kaart.
    Ik bedacht mij juist ook dat ik nog een kaart met engel "moet" maken voor iemand die engeltjes spaart.
    Lekker, oogst uit eigen tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Cas kaartje Anita. Heerlijk uit eigen tuin eten smaakt toch beter. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooie kaart is het Anita! Fijn om je spullen weer eens door je handen te laten gaan. Weet je weer wat je allemaal hebt.
    En heb je in Engeland gewoond? Je schreef dat je de Creamtea nog het meest miste...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zie geen groen of komt dit door de foto? Toch fijn dat je een Cas kaart kon maken terwijl je een nieuw buro kreeg.

    Ja fruit en groente uit eigen tuin is heel fijn. Ik weet er alles van. Goed dat jullie de slakken eruit haalde. Hier hebben ze best wat planten (geen groente of fruit) aangevreten. Ziet er ook niet meer echt mooi uit.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart met het gouden engeltje en mooe achtergrond. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooie kaart en leuk die ribbels op de achtergrond. Fijn dat je straks weer weet wat je allemaal voor hobbyspullen hebt en alles lekker schoon is. Tja, die slakken zijn een groot probleem in de tuin. Wij hebben alleen een border met planten en daarin staat een bakje met bier en dat werkt prima!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kerstkaart met engel en gerilde achtergrond. Je komt denk ik ook wel "vergeten" hobbyspullen tegen wanneer je alles bij langs gaat. Succes met jam maken en groenten inmaken.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===